[Gizli içerik]
DatabaseThread.cpp içinde void CUser::ReqSealItem(Packet & pkt) Şu Kısımı..
[Gizli içerik]
Bununda Değiştiriniz..
QuestHandler.cpp içinde void CUser::QuestV2MonsterDataRequest() Bu Kısımı
Kod:
void CUser::QuestV2MonsterDataRequest()
void CUser::QuestV2ExecuteHelper(_QUEST_HELPER * pQuestHelper)
{
if (pQuestHelper == NULL
|| !CheckExistEvent(pQuestHelper->sEventDataIndex, 2) && pQuestHelper->bQuestType != 3)
return;
QuestV2RunEvent(pQuestHelper, pQuestHelper->nEventTriggerIndex); // NOTE: Fulfill will use nEventCompleteIndex
Bununla Değiştiriniz.
Son Olarak.. User.cpp void CUser::ItemGet(Packet & pkt) Kısmında..
Kod:
pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].nNum = itemid; // Add item to inventory. Bu Satiri Bulup..
pGetUser->m_sItemArray[pos].nNum = itemid; // Add item to inventory. Bununla Değiştiriyoruz..
Kod:
pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount += count;
if (pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount > MAX_ITEM_COUNT)
pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount = MAX_ITEM_COUNT; Bu Kısımları Bulup..
Kod:
pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount += count;
if (pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount > MAX_ITEM_COUNT)
pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount = MAX_ITEM_COUNT;
Bunla Değiştiriyoruz..
pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount = 1;
pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].nSerialNum = g_pMain->GenerateItemSerial(); Bu Satirlari Bulup..
Kod:
pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount = 1;
pGetUser->m_sItemArray[pos].nSerialNum = g_pMain->GenerateItemSerial();
Bununla Değiştiriyoruz..
pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sDuration = pTable->m_sDuration; Bu Satiri Bulup...
Kod:
pGetUser->m_sItemArray[pos].sDuration = pTable->m_sDuration;
Bununla Değiştiriyoruz..
<< pos << itemid << pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount Bu Kısımı Bulup..
Kod:
<< uint8(pos-SLOT_MAX) << itemid << pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount
Bununla Değiştiriyoruz..
// Used when binding a Krowaz item (presumably to take it from bound -> sealed) Bu Satırı Bulup..
Kod:
// Used when binding a Krowaz item (used to take it from not bound -> bound)
Bununla Değiştiriyoruz..
Son Olarak Bu Kısımı Aşağıdakiler'le Değiştiriyoruz..
[Gizli içerik]
işinize Yararsa Ne Mutlu Bana..