•         

            

            

  • HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding

1886 Source Görev Düzenleme Kısımlari CheckExistEvent when bQuestType..

BonezCrusher

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Aralık 2013
Mesajlar
239
View hidden content is available for registered users!



DatabaseThread.cpp içinde void CUser::ReqSealItem(Packet & pkt) Şu Kısımı..

View hidden content is available for registered users!

Bununda Değiştiriniz..



QuestHandler.cpp içinde void CUser::QuestV2MonsterDataRequest() Bu Kısımı

Kod:
void CUser::QuestV2MonsterDataRequest()

  void CUser::QuestV2ExecuteHelper(_QUEST_HELPER * pQuestHelper)

  {

      if (pQuestHelper == NULL

        || !CheckExistEvent(pQuestHelper->sEventDataIndex, 2) && pQuestHelper->bQuestType != 3)

          return;

  

      QuestV2RunEvent(pQuestHelper, pQuestHelper->nEventTriggerIndex); // NOTE: Fulfill will use nEventCompleteIndex

Bununla Değiştiriniz.



Son Olarak.. User.cpp void CUser::ItemGet(Packet & pkt) Kısmında..

Kod:
pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].nNum = itemid;    // Add item to inventory.  Bu Satiri Bulup..

pGetUser->m_sItemArray[pos].nNum = itemid;    // Add item to inventory.  Bununla Değiştiriyoruz..



Kod:
pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount += count;

if (pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount > MAX_ITEM_COUNT)

pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount = MAX_ITEM_COUNT; Bu Kısımları Bulup..



Kod:
pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount += count;

if (pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount > MAX_ITEM_COUNT)

pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount = MAX_ITEM_COUNT;

Bunla Değiştiriyoruz..



pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount = 1;

pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].nSerialNum = g_pMain->GenerateItemSerial(); Bu Satirlari Bulup..



Kod:
pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount = 1;

pGetUser->m_sItemArray[pos].nSerialNum = g_pMain->GenerateItemSerial();



Bununla Değiştiriyoruz..



pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sDuration = pTable->m_sDuration; Bu Satiri Bulup...

Kod:
pGetUser->m_sItemArray[pos].sDuration = pTable->m_sDuration;

Bununla Değiştiriyoruz..



<< pos << itemid << pGetUser->m_sItemArray[SLOT_MAX+pos].sCount Bu Kısımı Bulup..

Kod:
<< uint8(pos-SLOT_MAX) << itemid << pGetUser->m_sItemArray[pos].sCount

Bununla Değiştiriyoruz..



// Used when binding a Krowaz item (presumably to take it from bound -> sealed) Bu Satırı Bulup..

Kod:
// Used when binding a Krowaz item (used to take it from not bound -> bound)

Bununla Değiştiriyoruz..



Son Olarak Bu Kısımı Aşağıdakiler'le Değiştiriyoruz..



View hidden content is available for registered users!



işinize Yararsa Ne Mutlu Bana..
 
Cevap: 1886 Source Görev Düzenleme Kısımlari CheckExistEvent when bQuestType..



tam olarak neyin paketleri olduğunu anlamadımda anlatırmısın biraz kısaca?
 
Cevap: 1886 Source Görev Düzenleme Kısımlari CheckExistEvent when bQuestType..



Görev Saymama Yada Vermeme Gibi Bir Mantık Diyim Sana Kısacası 🙂
 
Cevap: 1886 Source Görev Düzenleme Kısımlari CheckExistEvent when bQuestType..



öylemi kodlarda sıkıntı var sanırım
 
Cevap: 1886 Source Görev Düzenleme Kısımlari CheckExistEvent when bQuestType..



teşekkrüler
 
Cevap: 1886 Source Görev Düzenleme Kısımlari CheckExistEvent when bQuestType..



Teşekkürler
 
Cevap: 1886 Source Görev Düzenleme Kısımlari CheckExistEvent when bQuestType..



Salak Baranın Salak Kodları 😀 Yalancı
 
Cevap: 1886 Source Görev Düzenleme Kısımlari CheckExistEvent when bQuestType..



teşekkürler
 
Geri
Üst