•         

            

            

  • HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding

Tüm K_MONSTER Tablosunu ve Tüm Yaratıkların Konumlarını Düzenleme

Kapagan

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
134
____________________________________________________________________________________







Myko database'imi görmek için tıklayınız >







____________________________________________________________________________________











Yaratık slot'larını yeni jenerasyon yapmaya çalıştım. Hatalı yer varsa lütfen bildiriniz. Code'lar El Morad'ı, Luferson'u, Eslant'ları, Bifrost'u ve Ronark Land(Colony Zone)'ı kapsamaktadır. Lütfen hatalı yer varsa bildiriniz.



[media]http://www.youtube.com/watch?v=GnCufrsUFwQ[/media]



1) İlk olarak yaratıkları konumlarından kaldıralım, yani yaratık slotlarını K_NPCPOS tablosundan silelim.





Yaratıkların oyun içinde belli konumlarda bulunması, yani bir yaratığın bir slotunun olması K_NPCPOS tablosuyla ilgilidir. Bir yaratığın K_MONSTER tablosundaki sSid değeri ile o yaratığın slotunun K_NPCPOS tablosundaki NpcID değeri aynı olmak zorundadır.



* İlk önce yaratıkları konumlarından kaldırmak için aşağıdaki gibi bir sürü code çıkardım. Bu yöntemde yaratıkların sSid'sinden gidilerek yaratıklar tek tek konumlarından kaldırılıyor. Ancak bu yöntemin her durumda yeterli olmadığını gözlemledim. Gene de veriyorum çünkü bir kimse sadece belli yaratıkları konumlarından kaldırmak istediğinde bu code'lardan yararlanabilir.



View hidden content is available for registered users!










* Birkaç code ile bütün yaratıklar konumlarından kaldırılabilir miydi? Sanırım bu sorunun yanıtını buldum. Bütün konumlandırılmış yaratıkların K_NPCPOS tablosundaki ActType değeri 1 ya da 2 idi ve NPC'lerin ActType değerleriyle çakışmıyorlardı. Aşağıdaki 2 satırlık code ile bütün yaratıkları konumlarından kaldırabilirsiniz. Her tip(homeko, myko vb.) database'te tüm yaratık slot'larını temizleyen bir yol bulduğumu düşünüyorum. Ben bir sorun gözlemlemedim.





View hidden content is available for registered users!






"Birkaç code ile bütün yaratıklar konumlarından kaldırılabilir miydi?" sorusunu sormamdaki amaç ise "homeko database" diye anılan database'lerin de konumlandırma code'larımdan yararlanmasını sağlamaktır. HOMEKO database'ler her alana her türlü yaratığın hesapsız/plansız şekilde konumlandırıldığı database'lerdir.



*Bu konumla uyumlu olarak -özellikle ronark land(colony zone) açısından- bu client'i öneriyorum :









Konu açmada karakter sınırı olduğu için konu mesajlara dağıtılmıştır. Aşağıdaki mesajlara bakınız.
 
Cevap: Tüm Yaratık Konumlarını Güncelleme



2) K_MONSTER tablomuzu silelim ve yaratıklarımızı ekleyelim.





K_MONSTER Tablosu {1} :



View hidden content is available for registered users!




Bu mesajla aşağıdaki mesajı bir düşününüz.
 
Cevap: Tüm Yaratık Konumlarını Güncelleme



K_MONSTER Tablosu {2} :



View hidden content is available for registered users!




Bu mesajla aşağıdaki mesajı bir düşününüz.
 
Cevap: Tüm Yaratık Konumlarını Güncelleme



K_MONSTER Tablosu {4} :



View hidden content is available for registered users!




Aşağıdan devam ediyoruz.
 
Cevap: Tüm Yaratık Konumlarını Güncelleme



K_MONSTER Tablosu {5} :



View hidden content is available for registered users!




Bu mesajla aşağıdaki mesajı bir düşününüz.
 
Cevap: Tüm Yaratık Konumlarını Güncelleme



K_MONSTER Tablosu {7} :



View hidden content is available for registered users!




Aşağıdan devam ediyoruz.
 
Cevap: Tüm Yaratık Konumlarını Güncelleme



3) Yaratıklarımızı konumlandıralım, yani yaratık slotlarımızı yerleştirelim.



Uyarı : Moradon yaratıklarının konumları eski Moradon'a göredir.



Konumlandırma (1) :



View hidden content is available for registered users!




Bu mesajla aşağıdaki mesajı birleştiriniz.
 
Cevap: Tüm Yaratık Konumlarını Güncelleme



Konumlandırma (10) :



View hidden content is available for registered users!




Bu mesajla aşağıdaki mesajı birleştiriniz.
 
Geri
Üst