Ayrımlı Basımı Olan ITEM_UPGRADE Tablosu / Ayrımlı ITEM_UPGRADE Tablosu
____________________________________________________________________________________
Myko database'imi görmek için tıklayınız >
____________________________________________________________________________________
[media]http://www.youtube.com/watch?v=QgKxfPiiRvo[/media]
Cleaver görevi chitin'leri eklidir.
[media]http://www.youtube.com/watch?v=DD8gI-k3Ppw[/media]
Low-middle-high class basımını yapmamız için ilk olarak ITEM tablosunda değişiklik yapmamız gerekiyor. Öyle aşırı miktarda code var ki mesajlara yayılacak gibi değil. Tıklayıp indiriniz ve Query Analyzer'a uygulayınız.
* Bu code'lar exceptional silahları ve dagger, club, spear vb. defans içeren kıyafetleri de barındırmaktadır. Kıyafetler basılabilmektedir.
__________________________________________________ _____________________________________________
ITEM tablosunda değişiklik yapmamız TBL'lerde de değişiklik yapmamızı zorunlu kılıyor. Değiştirilen item'lere uyumlu TBL'leri aşağıdan indiriniz ve client'inize uygulayınız. Kuracağınız server'da oyuncunun çekeceği patch'e ekleyiniz. Eğer indirip client'inizin DATA klasörünün içine atmazsanız oyunun içinde item'leri göremezsiniz. Ayrıca son mesajda TBL'ye eklenen satırları da verdim, yani kendiniz de TBL'deki item_ext_us dosyalarına TBL editör ile o son mesajdaki satırları ekleyebilirsiniz. Böylece link'teki client ekini indirmek zorunda kalmazsınız, tbl'leri kendiniz üretmiş/yapmış olursunuz böylece değişiklik yapılan itemleri kendiniz görülebilir yapabilirsiniz.
____________________________________________________________________________________
Pusat ve kılıkların ITEM tablosundaki num değerlerini değiştirdiğimiz için npc'lerden alımlarını da düzenlememiz gerekiyor. 4 yeni npc ekleyerek bu sorunu çözüyoruz. Ne yazık ki tek npc'den bütün pusatların ve tek npc'den bütün kılıkların alımı sağlanamıyor. Bu sorunun nedeni K_NPC tablosundaki iSellingGroup değerinin tek bir değer olabilmesidir. Npc'lerden item çekilebilmesi bu değerle ilişkilidir. Eskiden bütün pusat ve kılıkların num değerlerinin son 3 basamağı 001 ile başlayıp artarak gittiği için bir sorun olmuyordu, hepsi tek npc'ye koyulabiliyordu ama low-middle basımını yapmak için biz bu son 3 basamak değerlerini farklılaştırdık, iSellingGroup'a da tek değer girilebildiğine göre 4 npc koymak zorunda kalıyoruz. iSellingGroup değerine birden fazla değer okutmayı bilen varsa ve bana yazarsa memnun olurum.
Örneğin Horn Crossbow, Plate Shield middle class silahtır. O zaman oyuncu Dr. Gero'dan çekebilecek bu silahı. Sword Breaker low class bir silahtır, bunu da Dr. Ichigaki'den çekebilecek.
__________________________________________________ _____________________________________________
Weapons upgrade rates:
Weapons BUS + Trina's Piece upgrade rates:
Armors upgrade rates:
Armors BUS + Trina's Piece upgrade rates:
Sonraki mesajlarda da var, kıyafetler ile silahların upgrade oranlarını farklı yapabiliyoruz. Bunu işletin ! Bu konudaki code'ları uyguladığınızda upgrade oranları resimlerdeki gibi olur.
+9 ve +10'a basımı kapatmak isteyenler arkadaşlara önerim kökenden high class olan itemler(örn: raptor, shard, shell) için +10 ve +9'a basımı, kökenden middle class olan itemler(örn: cleaver, destroyer, full plate) için sadece +10'a basımı kapatmalılar, yani kökenden middle class olan itemler için +9'a basım olabilmelidir, kapatılmamalıdır. Kökenden low class olan itemler(örn: sword breaker, crossbow, half plate) için ise hiçbir basım kapatılmamalıdır, yani kökenden low class olan itemler için +9 ve +10'a basım olabilmelidir. Yoksa uzun süreçte piyasa oluşmaz.
____________________________________________________________________________________
Myko database'imi görmek için tıklayınız >
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
____________________________________________________________________________________
[media]http://www.youtube.com/watch?v=QgKxfPiiRvo[/media]
Cleaver görevi chitin'leri eklidir.
[media]http://www.youtube.com/watch?v=DD8gI-k3Ppw[/media]
Low-middle-high class basımını yapmamız için ilk olarak ITEM tablosunda değişiklik yapmamız gerekiyor. Öyle aşırı miktarda code var ki mesajlara yayılacak gibi değil. Tıklayıp indiriniz ve Query Analyzer'a uygulayınız.
View hidden content is available for registered users!
* Bu code'lar exceptional silahları ve dagger, club, spear vb. defans içeren kıyafetleri de barındırmaktadır. Kıyafetler basılabilmektedir.
__________________________________________________ _____________________________________________
ITEM tablosunda değişiklik yapmamız TBL'lerde de değişiklik yapmamızı zorunlu kılıyor. Değiştirilen item'lere uyumlu TBL'leri aşağıdan indiriniz ve client'inize uygulayınız. Kuracağınız server'da oyuncunun çekeceği patch'e ekleyiniz. Eğer indirip client'inizin DATA klasörünün içine atmazsanız oyunun içinde item'leri göremezsiniz. Ayrıca son mesajda TBL'ye eklenen satırları da verdim, yani kendiniz de TBL'deki item_ext_us dosyalarına TBL editör ile o son mesajdaki satırları ekleyebilirsiniz. Böylece link'teki client ekini indirmek zorunda kalmazsınız, tbl'leri kendiniz üretmiş/yapmış olursunuz böylece değişiklik yapılan itemleri kendiniz görülebilir yapabilirsiniz.
View hidden content is available for registered users!
____________________________________________________________________________________
Pusat ve kılıkların ITEM tablosundaki num değerlerini değiştirdiğimiz için npc'lerden alımlarını da düzenlememiz gerekiyor. 4 yeni npc ekleyerek bu sorunu çözüyoruz. Ne yazık ki tek npc'den bütün pusatların ve tek npc'den bütün kılıkların alımı sağlanamıyor. Bu sorunun nedeni K_NPC tablosundaki iSellingGroup değerinin tek bir değer olabilmesidir. Npc'lerden item çekilebilmesi bu değerle ilişkilidir. Eskiden bütün pusat ve kılıkların num değerlerinin son 3 basamağı 001 ile başlayıp artarak gittiği için bir sorun olmuyordu, hepsi tek npc'ye koyulabiliyordu ama low-middle basımını yapmak için biz bu son 3 basamak değerlerini farklılaştırdık, iSellingGroup'a da tek değer girilebildiğine göre 4 npc koymak zorunda kalıyoruz. iSellingGroup değerine birden fazla değer okutmayı bilen varsa ve bana yazarsa memnun olurum.
View hidden content is available for registered users!
Örneğin Horn Crossbow, Plate Shield middle class silahtır. O zaman oyuncu Dr. Gero'dan çekebilecek bu silahı. Sword Breaker low class bir silahtır, bunu da Dr. Ichigaki'den çekebilecek.
__________________________________________________ _____________________________________________
Weapons upgrade rates:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Weapons BUS + Trina's Piece upgrade rates:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Armors upgrade rates:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Armors BUS + Trina's Piece upgrade rates:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Sonraki mesajlarda da var, kıyafetler ile silahların upgrade oranlarını farklı yapabiliyoruz. Bunu işletin ! Bu konudaki code'ları uyguladığınızda upgrade oranları resimlerdeki gibi olur.
+9 ve +10'a basımı kapatmak isteyenler arkadaşlara önerim kökenden high class olan itemler(örn: raptor, shard, shell) için +10 ve +9'a basımı, kökenden middle class olan itemler(örn: cleaver, destroyer, full plate) için sadece +10'a basımı kapatmalılar, yani kökenden middle class olan itemler için +9'a basım olabilmelidir, kapatılmamalıdır. Kökenden low class olan itemler(örn: sword breaker, crossbow, half plate) için ise hiçbir basım kapatılmamalıdır, yani kökenden low class olan itemler için +9 ve +10'a basım olabilmelidir. Yoksa uzun süreçte piyasa oluşmaz.