S Sexdebax Kayıtlı Üye Katılım 16 Aralık 2015 Mesajlar 109 14 Şubat 2016 #21 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU teşekkürler
W we1982 Kayıtlı Üye Katılım 30 Nisan 2012 Mesajlar 305 16 Şubat 2016 #22 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU :mail::mail::mail::mail::mail::mail::mail:
Y YNG Katılım 14 Nisan 2012 Mesajlar 1,881 24 Şubat 2016 #23 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU Millet Çoşmuş yine..
T twisted Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2015 Mesajlar 171 25 Şubat 2016 #24 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU thank you
C CerfiN Kayıtlı Üye Katılım 9 Mart 2016 Mesajlar 467 15 Mart 2016 #25 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU teşekkğürler
F FLackh Kayıtlı Üye Katılım 28 Mart 2012 Mesajlar 384 16 Mart 2016 #26 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU teşekkürler...
E ErronBlack Kayıtlı Üye Katılım 18 Nisan 2013 Mesajlar 342 16 Mart 2016 #27 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU Teşekkürler
E efsane Katılım 2 Nisan 2013 Mesajlar 1,341 17 Mart 2016 #28 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU bu kodu nerden aratıp bulucaz peki
H HakanCOSKUN Kayıtlı Üye Katılım 20 Mart 2012 Mesajlar 815 27 Mart 2016 #29 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU teşekkürler
A asilkan Kayıtlı Üye Katılım 17 Mart 2016 Mesajlar 324 1 Nisan 2016 #30 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU sorun halka devam ediyor düzgün bir kod versenizde yararlansak
E EnjoyWithMe Kayıtlı Üye Katılım 10 Ocak 2015 Mesajlar 138 9 Nisan 2016 #31 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU saol
H huber98741 Kayıtlı Üye Katılım 24 Haziran 2014 Mesajlar 440 10 Nisan 2016 #32 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU sağol krdeş
A asilkan Kayıtlı Üye Katılım 17 Mart 2016 Mesajlar 324 24 Nisan 2016 #33 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU arkadaşın demek istediği konu game serverdan void CAISocket::RecvNpcAttack(Packet & pkt) { CNpc * pAttacker; Unit * pTarget; uint16 sAttackerID, sTargetID; int16 sDamage; uint8 bResult = ATTACK_FAIL; pkt >> sAttackerID >> sTargetID; pAttacker = g_pMain->GetNpcPtr(sAttackerID); pTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID); if (pAttacker == nullptr || pAttacker->isPlayer() || pTarget == nullptr || pTarget -> isBlinking() || pAttacker->isDead() || pTarget->isDead() || TO_USER(pTarget)->isTransformed() || (TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1)) return; bu olayı uygularsanız ts sorurunu haletmiş olursunuz.
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU arkadaşın demek istediği konu game serverdan void CAISocket::RecvNpcAttack(Packet & pkt) { CNpc * pAttacker; Unit * pTarget; uint16 sAttackerID, sTargetID; int16 sDamage; uint8 bResult = ATTACK_FAIL; pkt >> sAttackerID >> sTargetID; pAttacker = g_pMain->GetNpcPtr(sAttackerID); pTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID); if (pAttacker == nullptr || pAttacker->isPlayer() || pTarget == nullptr || pTarget -> isBlinking() || pAttacker->isDead() || pTarget->isDead() || TO_USER(pTarget)->isTransformed() || (TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1)) return; bu olayı uygularsanız ts sorurunu haletmiş olursunuz.
A asilkan Kayıtlı Üye Katılım 17 Mart 2016 Mesajlar 324 24 Nisan 2016 #34 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU void CAISocket::RecvNpcAttack(Packet & pkt) { CNpc * pAttacker; Unit * pTarget; uint16 sAttackerID, sTargetID; int16 sDamage; uint8 bResult = ATTACK_FAIL; pkt >> sAttackerID >> sTargetID; pAttacker = g_pMain->GetNpcPtr(sAttackerID); pTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID); if (pAttacker == nullptr || pAttacker->isPlayer() || pTarget == nullptr || pTarget -> isBlinking() || pAttacker->isDead() || pTarget->isDead() || TO_USER(pTarget)->isTransformed() || (TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1)) return; // TODO: Wrap this up into its own virtual method sDamage = pAttacker->GetDamage(pTarget); if (sDamage > 0) { pTarget->HpChange(-(sDamage), pAttacker); if (pTarget->isDead()) bResult = ATTACK_TARGET_DEAD; else bResult = ATTACK_SUCCESS; // Every hit takes a little of the defender's armour durability. if (pTarget->isPlayer()) TO_USER(pTarget)->ItemWoreOut(DEFENCE, sDamage); } Packet result(WIZ_ATTACK, uint8(LONG_ATTACK)); result << bResult << sAttackerID << sTargetID; pAttacker->SendToRegion(&result); }
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU void CAISocket::RecvNpcAttack(Packet & pkt) { CNpc * pAttacker; Unit * pTarget; uint16 sAttackerID, sTargetID; int16 sDamage; uint8 bResult = ATTACK_FAIL; pkt >> sAttackerID >> sTargetID; pAttacker = g_pMain->GetNpcPtr(sAttackerID); pTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID); if (pAttacker == nullptr || pAttacker->isPlayer() || pTarget == nullptr || pTarget -> isBlinking() || pAttacker->isDead() || pTarget->isDead() || TO_USER(pTarget)->isTransformed() || (TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1)) return; // TODO: Wrap this up into its own virtual method sDamage = pAttacker->GetDamage(pTarget); if (sDamage > 0) { pTarget->HpChange(-(sDamage), pAttacker); if (pTarget->isDead()) bResult = ATTACK_TARGET_DEAD; else bResult = ATTACK_SUCCESS; // Every hit takes a little of the defender's armour durability. if (pTarget->isPlayer()) TO_USER(pTarget)->ItemWoreOut(DEFENCE, sDamage); } Packet result(WIZ_ATTACK, uint8(LONG_ATTACK)); result << bResult << sAttackerID << sTargetID; pAttacker->SendToRegion(&result); }
R rezafadhil Kayıtlı Üye Katılım 30 Aralık 2012 Mesajlar 68 2 Mayıs 2016 #35 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU Teşekkürler
M MrAkyldrms Kayıtlı Üye Katılım 25 Temmuz 2015 Mesajlar 422 29 Mayıs 2016 #36 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU Teşekkürler
B badginga Kayıtlı Üye Katılım 29 Ağustos 2012 Mesajlar 327 9 Haziran 2016 #37 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU +++++++++++++++++++++++++
A ArdreamPower Kayıtlı Üye Katılım 5 Eylül 2013 Mesajlar 711 17 Haziran 2016 #38 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU eywwwww
A ABZ Kayıtlı Üye Katılım 10 Temmuz 2016 Mesajlar 63 15 Ekim 2016 #39 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU Adamsın
X xcresas Kayıtlı Üye Katılım 12 Mart 2014 Mesajlar 387 1 Kasım 2016 #40 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU Teşekkürler