•         

            

            

  • HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding

Skill Tabloları Ve Açıklamaları

bigahega

Administrator
Yönetici
KoCuce.Com
Katılım
7 Mart 2012
Mesajlar
12,842
İşinize yararmı bilmem : )



İNDİR
View hidden content is available for registered users!


: MAGIC :

Skillerin okunduğu ana tablodur.



Kod:
MagicNum > Skill Kodu

EnName > Isim

KrName > Sağ Üstteki Isim

Description > Açıklama

SelfEffect > Karakterin Kendisine Efekti

FlyingEffect > Skill Havada Giderken Gösterecegi Efekt

TargetEffect > Skill Dusmana Ulasınca Dusmana Etki Edecek Efekt

SkillLevel > Skill'in Leveli

Skill > Basıldığında Uygulanacak Skill ( Genelde Skill Kodunun Ilk 4 Harfi )

Msp > Kullanacağı Mana

HP > Azaltacağı Can

ItemGroup > Skill Classı:



[LIST]

[*]0 = Warrior Skilleri

[*]1 = Asas Skilleri

[*]7 = Okcu Skilleri

[*]9 = Canavar Skilleri ( Harpy Zehiri,Deruvish Elektriği vb. ) ve Priest Skilleri

[*]11 = Mage Skilleri

[/LIST]



UseItem > Skill Atıldığında Gidecek Item ( Arrow Gibi )

CastTime > Skill Atış Süresi

ReCastTime > Cooldown Süresi

SuccesRate > Başarı Oranı

Range > Skill Mesafesi



: MAGIC_TYPE1 :

Magicsiz elle vurulan skillerin hitlerinin okunduğu tablodur.



Kod:
iNum > Skill Kodu

Name > Skill Adı

Description > Açıklama

Hit > Dmg Yüzdesi



: MAGIC_TYPE2 :

Ok Skillerinin okunduğu tablodur.



Kod:
iNum > Skill Kodu

Name > Skill Adı

Description > Açıklama

HitType > Skill Gidiş Tarzı :



[LIST]

[*]0 = Normal Gidiş

[*]2 = Takipli Gidiş ( Shadow Hunter , Dark Pursuer gibi .. )

[/LIST]



HitRate = Vuruş Oranı

AddDamage = Vurus Hiti

AddRange = Vuruş Mesafesi

NeedArrow = Eksilecek Ok Değeri



: MAGIC_TYPE3 :

Zehirli skillerin bulunduğu bölümdür. ( Restore Heal Skilleri , Poison Arrow , Blooding gibi .. )



Kod:
iNum > Skill Kodu

Name > Skill Adı

Description > Açıklama

FirstDamage > Düşürülecek Toplam HP

EndDamage > Sonda Düşürülecek Toplam HP

( Bunların Arasındaki Ilişkiyi Anlamadım :S )

TimeDamage > Düşürülecek Zaman Ayarı

Duration > Isleyecek Sure

Attibure > Skill Etkisi :



[LIST]

[*]1 = Mage Fire Skilli

[*]2 = Mage Ice Skilli

[*]3 = Mage Light Skilli

[*]4 = Manyetik Etki ( Brightness gibi .. )

[*]5 = ?????? ( Örnek : Curse )

[*]6 = Poison Etkisi

[/LIST]



Radius > Skillin Etki Edeceği Alan



: MAGIC_TYPE4 :

Çok önemli bir tablodur



Kod:
Bufftype > Skillin Gorevi :



[LIST]

[*]1 = Buff Skilli

[*]2 = AC Skilli

[*]3 = Boyut Skilli ( Bezoar,Rice Cake gibi .. )

[*]4 = Atak Arttırma,Azaltma Skilli ( Wolf , Massivenes gibi .. )

[*]5 = Atak Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Outrage , Slow , Frenzy gibi .. )

[*]6 = Koşma Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Chill , Sprint gibi .. )

[*]7 = Stat Veren Skiller ( Gain , Strenght gibi .. )

[*]8 = Resistans Veren Skiller (Indure Fire , Calm Mind gibi .. )

[*]9 = Atak Sekmesi Arttıran,Azaltan Skiller ( Illusion gibi ..)

[*]10 = Mage Atak Arttıran Skiller ( Absolute Power gibi ..)

[/LIST]



Radius > Skill Etki Edeceği Alan

Duration > Isleyecek Sure

AttackSpeed > Atak Hızı

Speed > Koşma Hızı

AC > Defans

ACPct > Düşüreceği Defans ( AC Sekmesine - li yazarsanız okumaz )

Attack > Atak Oranı ( 100 = 0 Dır. 120 yaparsanız %20 daha fazla atak verir .. )

MagicAttack > Mage Atağı Oranı

MaxHP > Vereceği Can

MaxHPPct > Düşüreceği Can

MaxMP > Vereceği Mana

MaxMPPct > Düşüreceği Mana

HitRate > Başarı Oranı

AvoidRate > Sekme Oranı

Str,Sta,Dex,Intel,Cha > Vereceği Stat Oranı

FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR > Vereceği Resistans Oranı

ExpPct > Düşüreceği Exp Oranı



: MAGIC_TYPE5 :

Aynı ırktaki kişilere atılabilecek iyileştirme skillerinin olduğu tablodur.



Kod:
Type > Skillin Görevi :



[LIST]

[*]1 = Magic Ataklarını Siler ( Cure Disase gibi .. )

[*]2 = Anti HP,AC,MP vb. Şeyleri Siler ( Cure Curse gibi .. )

[*]3 = Rez Skilleri 

[*]4 = Alan Cure Skilli

[/LIST]



ExpRecover > Rez Skillerinde Vereceği Exp Yüzdesi ( 100 yaparsanız ölen karakter exp kaybetmeden kalkar )

NeedStone > Eksilecek Rez Taşı Değeri



: MAGIC_TYPE6 :

Dönüşüm işlemlerinin yapıldığı tablodur.Transformation Scroll bilgileri bu tablodan okur ..



Kod:
Size > Dönüşülecek Canavarın Büyüklüğü ( 100 Normal - 120 = %20 Daha Büyük )

TransformID > Dönülecek Canavarın sSid Kodu

Duration > Etki Süresi

MaxHP > Ekstra Verilecek HP

MaxMP > Ekstra Veriecek MP

Speed > Ekstra Koşma Hızı Oranı ( 0 = Normal - 100 = 2 Kat Daha Hızlı )

AttackSpeed > Atak Hızı Oranı ( 0 = Normal - 100 = 2 Kat Daha Hızlı )

TotalAC > Ekstra Verilecek Defans

Sonu büyük R harfi ile biten sekmeler > Ekstra Resistans

UserSkillUse > Skill Kullanabilme Özelliği ( 1 = Aktif , 0 = Pasif )

MonsterFriendly > Agresif Canavarların Arasında Canavar Gibi Gozukme



Bunu 0 yaparsanız normal bir player gibi olursunuz ve canavarlar size vurur



: MAGIC_TYPE7 :

Canavarlara atılan eksiltici skillerdir.Çekme ve uyutma gibi ..



Kod:
nIndex > Skill Kodu

ByNatoinChange > Denemedim Ama Irk Değiştiriyor Olabilir.Nation yerine Natoin yazmışlar 

byStateChange > Görünürlük Değiştirir ( Emin Değilim )

byRadius > Etki Alanı

shDuration > Etki Süresi

shDamage > Canavara Vuracağı Dmg ( Sadece gmlere özel editlenerek 100k dmg vurdurulablir )

nNeedItem > Kullanıldığında Gidecek Item Kodu



: MAGIC_TYPE8 :

Işınlanma olayının geçtği skillerin bulunduğu tablodur.



Kod:
Target > Hedef :



[LIST]

[*]1 = Dost

[*]0 = Düşman ( Denemedim )

[/LIST]



Radius > Etki Alanı

WarpType > Kullanım Şekli :



[LIST]

[*]25 = Party Dostuna TP

[*]12 = Party Dostunu Yanına TP

[*]1 = Towna TP

[/LIST]



ExpRecover > Geri Verilecek Exp Oranı



: MAGIC_TYPE9 :

Görünmezlik ve bunları gösterme skillerinin bulunduğu tablodur.



Kod:
TargetChange > Durum :



[LIST]

[*]1 = Görünmezleri Görme

[*]2 = Görünmez Olma

[/LIST]



StateChange > Durum :



[LIST]

[*]1 = Hareketsiz Görünmezlik

[*]2 = Hareketli Görünmezlik

[*]3 = Sadece Kendine Görünmezleri Görme 

[*]4 = Alan Icindeki Party Üyelerine Görünmezleri Görme

[/LIST]



Radius > Etki Alanı

Duration > Etki Süresi

AddDamage > Vereceği Dmg

Vision > Görünmezlik Seviyesi ( 100 Normal , 0 Yaparsanız hide atsanız bile görünürsünüz .. )

NeedItem > Kullanacağı Item Kodu
 
Cevap: Skill Tabloları Ve Açıklamaları



Tesekkurler guzel paylasim.



Peki Monster summon staff cogaltilabilirmi sizce sinif sinif farkli boslar atabilecek sekilde
 
İşinize yararmı bilmem : )



İNDİR[Gizli içerik]


: MAGIC :

Skillerin okunduğu ana tablodur.



Kod:
MagicNum > Skill Kodu

EnName > Isim

KrName > Sağ Üstteki Isim

Description > Açıklama

SelfEffect > Karakterin Kendisine Efekti

FlyingEffect > Skill Havada Giderken Gösterecegi Efekt

TargetEffect > Skill Dusmana Ulasınca Dusmana Etki Edecek Efekt

SkillLevel > Skill'in Leveli

Skill > Basıldığında Uygulanacak Skill ( Genelde Skill Kodunun Ilk 4 Harfi )

Msp > Kullanacağı Mana

HP > Azaltacağı Can

ItemGroup > Skill Classı:



[LIST]

[*]0 = Warrior Skilleri

[*]1 = Asas Skilleri

[*]7 = Okcu Skilleri

[*]9 = Canavar Skilleri ( Harpy Zehiri,Deruvish Elektriği vb. ) ve Priest Skilleri

[*]11 = Mage Skilleri

[/LIST]



UseItem > Skill Atıldığında Gidecek Item ( Arrow Gibi )

CastTime > Skill Atış Süresi

ReCastTime > Cooldown Süresi

SuccesRate > Başarı Oranı

Range > Skill Mesafesi



: MAGIC_TYPE1 :

Magicsiz elle vurulan skillerin hitlerinin okunduğu tablodur.



Kod:
iNum > Skill Kodu

Name > Skill Adı

Description > Açıklama

Hit > Dmg Yüzdesi



: MAGIC_TYPE2 :

Ok Skillerinin okunduğu tablodur.



Kod:
iNum > Skill Kodu

Name > Skill Adı

Description > Açıklama

HitType > Skill Gidiş Tarzı :



[LIST]

[*]0 = Normal Gidiş

[*]2 = Takipli Gidiş ( Shadow Hunter , Dark Pursuer gibi .. )

[/LIST]



HitRate = Vuruş Oranı

AddDamage = Vurus Hiti

AddRange = Vuruş Mesafesi

NeedArrow = Eksilecek Ok Değeri



: MAGIC_TYPE3 :

Zehirli skillerin bulunduğu bölümdür. ( Restore Heal Skilleri , Poison Arrow , Blooding gibi .. )



Kod:
iNum > Skill Kodu

Name > Skill Adı

Description > Açıklama

FirstDamage > Düşürülecek Toplam HP

EndDamage > Sonda Düşürülecek Toplam HP

( Bunların Arasındaki Ilişkiyi Anlamadım :S )

TimeDamage > Düşürülecek Zaman Ayarı

Duration > Isleyecek Sure

Attibure > Skill Etkisi :



[LIST]

[*]1 = Mage Fire Skilli

[*]2 = Mage Ice Skilli

[*]3 = Mage Light Skilli

[*]4 = Manyetik Etki ( Brightness gibi .. )

[*]5 = ?????? ( Örnek : Curse )

[*]6 = Poison Etkisi

[/LIST]



Radius > Skillin Etki Edeceği Alan



: MAGIC_TYPE4 :

Çok önemli bir tablodur



Kod:
Bufftype > Skillin Gorevi :



[LIST]

[*]1 = Buff Skilli

[*]2 = AC Skilli

[*]3 = Boyut Skilli ( Bezoar,Rice Cake gibi .. )

[*]4 = Atak Arttırma,Azaltma Skilli ( Wolf , Massivenes gibi .. )

[*]5 = Atak Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Outrage , Slow , Frenzy gibi .. )

[*]6 = Koşma Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Chill , Sprint gibi .. )

[*]7 = Stat Veren Skiller ( Gain , Strenght gibi .. )

[*]8 = Resistans Veren Skiller (Indure Fire , Calm Mind gibi .. )

[*]9 = Atak Sekmesi Arttıran,Azaltan Skiller ( Illusion gibi ..)

[*]10 = Mage Atak Arttıran Skiller ( Absolute Power gibi ..)

[/LIST]



Radius > Skill Etki Edeceği Alan

Duration > Isleyecek Sure

AttackSpeed > Atak Hızı

Speed > Koşma Hızı

AC > Defans

ACPct > Düşüreceği Defans ( AC Sekmesine - li yazarsanız okumaz )

Attack > Atak Oranı ( 100 = 0 Dır. 120 yaparsanız %20 daha fazla atak verir .. )

MagicAttack > Mage Atağı Oranı

MaxHP > Vereceği Can

MaxHPPct > Düşüreceği Can

MaxMP > Vereceği Mana

MaxMPPct > Düşüreceği Mana

HitRate > Başarı Oranı

AvoidRate > Sekme Oranı

Str,Sta,Dex,Intel,Cha > Vereceği Stat Oranı

FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR > Vereceği Resistans Oranı

ExpPct > Düşüreceği Exp Oranı



: MAGIC_TYPE5 :

Aynı ırktaki kişilere atılabilecek iyileştirme skillerinin olduğu tablodur.



Kod:
Type > Skillin Görevi :



[LIST]

[*]1 = Magic Ataklarını Siler ( Cure Disase gibi .. )

[*]2 = Anti HP,AC,MP vb. Şeyleri Siler ( Cure Curse gibi .. )

[*]3 = Rez Skilleri

[*]4 = Alan Cure Skilli

[/LIST]



ExpRecover > Rez Skillerinde Vereceği Exp Yüzdesi ( 100 yaparsanız ölen karakter exp kaybetmeden kalkar )

NeedStone > Eksilecek Rez Taşı Değeri



: MAGIC_TYPE6 :

Dönüşüm işlemlerinin yapıldığı tablodur.Transformation Scroll bilgileri bu tablodan okur ..



Kod:
Size > Dönüşülecek Canavarın Büyüklüğü ( 100 Normal - 120 = %20 Daha Büyük )

TransformID > Dönülecek Canavarın sSid Kodu

Duration > Etki Süresi

MaxHP > Ekstra Verilecek HP

MaxMP > Ekstra Veriecek MP

Speed > Ekstra Koşma Hızı Oranı ( 0 = Normal - 100 = 2 Kat Daha Hızlı )

AttackSpeed > Atak Hızı Oranı ( 0 = Normal - 100 = 2 Kat Daha Hızlı )

TotalAC > Ekstra Verilecek Defans

Sonu büyük R harfi ile biten sekmeler > Ekstra Resistans

UserSkillUse > Skill Kullanabilme Özelliği ( 1 = Aktif , 0 = Pasif )

MonsterFriendly > Agresif Canavarların Arasında Canavar Gibi Gozukme



Bunu 0 yaparsanız normal bir player gibi olursunuz ve canavarlar size vurur



: MAGIC_TYPE7 :

Canavarlara atılan eksiltici skillerdir.Çekme ve uyutma gibi ..



Kod:
nIndex > Skill Kodu

ByNatoinChange > Denemedim Ama Irk Değiştiriyor Olabilir.Nation yerine Natoin yazmışlar

byStateChange > Görünürlük Değiştirir ( Emin Değilim )

byRadius > Etki Alanı

shDuration > Etki Süresi

shDamage > Canavara Vuracağı Dmg ( Sadece gmlere özel editlenerek 100k dmg vurdurulablir )

nNeedItem > Kullanıldığında Gidecek Item Kodu



: MAGIC_TYPE8 :

Işınlanma olayının geçtği skillerin bulunduğu tablodur.



Kod:
Target > Hedef :



[LIST]

[*]1 = Dost

[*]0 = Düşman ( Denemedim )

[/LIST]



Radius > Etki Alanı

WarpType > Kullanım Şekli :



[LIST]

[*]25 = Party Dostuna TP

[*]12 = Party Dostunu Yanına TP

[*]1 = Towna TP

[/LIST]



ExpRecover > Geri Verilecek Exp Oranı



: MAGIC_TYPE9 :

Görünmezlik ve bunları gösterme skillerinin bulunduğu tablodur.



Kod:
TargetChange > Durum :



[LIST]

[*]1 = Görünmezleri Görme

[*]2 = Görünmez Olma

[/LIST]



StateChange > Durum :



[LIST]

[*]1 = Hareketsiz Görünmezlik

[*]2 = Hareketli Görünmezlik

[*]3 = Sadece Kendine Görünmezleri Görme

[*]4 = Alan Icindeki Party Üyelerine Görünmezleri Görme

[/LIST]



Radius > Etki Alanı

Duration > Etki Süresi

AddDamage > Vereceği Dmg

Vision > Görünmezlik Seviyesi ( 100 Normal , 0 Yaparsanız hide atsanız bile görünürsünüz .. )

NeedItem > Kullanacağı Item Kodu
3424
 
Geri
Üst