CUCE-KO.NET
Kayıtlı Üye
- Katılım
- 26 Ağustos 2012
- Mesajlar
- 901
ALINTIIIIII
Şimdi Sizinde Bildiğiniz Gibi Databasemizde 10 Tane Skill Tablosu Var ( Aslında 14 ama 4'ü İşe Yaramıor )
Bunlardan En Önemlisi MAGIC tüm Skiller Burada Kayıtlıdır ...
Şimdi Skillimizn Resmi İşlemlerini ( adını classını vs .. ) MAGIC tablosundan Yapacağız [Schiller]
Kod:
Schiller
MagicType_1 = Asas Skilleri
MagicType_2 = Okçu Skilleri
MagicType_3 = Priest - Mage ve Warrior
MagicType_4 = Mage ve Asas
MagicType_5 = Priest ( Rezz )
MagicType_6 = Yaratık Skilleri
MagicType_7 = Wariorların Bir Kısmı
MagicType_8 = Oluşturma ve Çekme Skilleri
MagicType_9 = Evade ve Benzeri Koşma Skilleri
MAGIC Tablomuzu Açıp En Aşağı Satıra İniyoruz ve Başlıyoruz Doldurmaya ( YAZDIĞINIZ HERŞEYİ NOT ALIN )
Burdaki Satırların Anlamlarını Şöle Anlatıyım :
MagicNum > Skill Kodu
EnName > Isim
KrName > Sağ Üstteki Isim
Description > Açıklama
SelfEffect > Karakterin Kendisine Efekti
FlyingEffect > Skill Havada Giderken Gösterecegi Efekt
TargetEffect > Skill Dusmana Ulasınca Dusmana Etki Edecek Efekt
SkillLevel > Skill'in Leveli
Skill > Basıldığında Uygulanacak Skill ( Genelde Skill Kodunun Ilk 4 Harfi )
Msp > Kullanacağı Mana
HP > Azaltacağı Can
UseItem > Skill Atıldığında Gidecek Item ( Arrow Gibi )
CastTime > Skill Atış Süresi
ReCastTime > Cooldown Süresi
SuccesRate > Başarı Oranı
Range > Skill MesafesiEvet Bende Sizinle Beraber Bir Skill Ekliyicem Ki Örnek Olsun ( Parantez İçinde Kendi Yazdklarımı Yazıcam ) ...
MagicNum Kısmına 6 Haneli Bir Değer Yazın .. ( BEN 325324 yazdım )
EnName ' e Skill Adı ( Schiller Skill )
KrNamede Aynısını Yazın ( Schiller Skill )
Description Kısmına Açıklama ( Description )
Before Action ve Target Action a 0 yazın ...
SelfEffect ve FlyingEffect ' e Ben 0 Yazdım ..
Target Effecte 32043 Yazdım ...
Moral ' e 7 yazdım
Skill Level Biliyosunuz Zaten ( 65 yazdm )
Skill Kısmına Yazdıgımız MagicNum 'ın ilk 4 Harfi ( 3253 )
Msp 'ye (200 Yazdm)
Hp ye 0 Yazdım
İtemGroup Ben 0 Yaptım .
Use İtem Kullanıcağı İtem Stone oF Priest vb .. ( ben Yine 0 Yaptım )
Cast Time'ı 10 Yptm
CoolDown Süresi Yany Skillin Dolus Süresi 50 Yptm
Başarı Oranını 100 Yapın ..
Range Skill mesafesi ben Yakından Vursun İstiyorum
Typelar Hangi MagicType Dosyalarında Olucağı ben 1 ve 4 YaptıM yany Asaslarda Olucak
Şimdi Typelarda MagicType_1 i Seçtim İlk Ona Ekliyicem
Yine En Aşağı Boş Satıra İniyoruz ...
iNum > Skill Kodu
Name > Skill Adı
Description > Açıklama
Evet
iNum' a Yaptıgımız Skillin Kodunu Yazıyoruz
Name ' e Skillimizin Adını
Description ' a Açıklamamızı
Type 1 Yazın
Hit Rate e Damage Yüzdesi Ben 100 Yazdım
Hit ede 300 Yazdım ..
(Bu Şekilde Worme Yumrukla 4k Vuruyor Silahla 18k )
Add Damage Critcal Vurdugunusda Üstüne Eklenicek Ben 100 Yaptım ..
Delay ' ı 0 Yapın
Geriye Kalan Herşeyide 0 Yapıp Bu Tabloyu Kapatın ...
Şimdi Typeların 2. 4 Yazmıstm
MagicType_4 e girip Onu Editliyices
MagicType_4 için satırların Anlamları :
Kod:
Bufftype > Skillin Gorevi :
1 = Buff Skilli
2 = AC Skilli
3 = Boyut Skilli ( Bezoar,Rice Cake gibi .. )
4 = Atak Arttırma,Azaltma Skilli ( Wolf , Massivenes gibi .. )
5 = Atak Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Outrage , Slow , Frenzy gibi .. )
6 = Koşma Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Chill , Sprint gibi .. )
7 = Stat Veren Skiller ( Gain , Strenght gibi .. )
8 = Resistans Veren Skiller (Indure Fire , Calm Mind gibi .. )
9 = Atak Sekmesi Arttıran,Azaltan Skiller ( Illusion gibi ..)
10 = Mage Atak Arttıran Skiller ( Absolute Power gibi ..)
Radius > Skill Etki Edeceği Alan
Duration > Isleyecek Sure
AttackSpeed > Atak Hızı
Speed > Koşma Hızı
AC > Defans
ACPct > Düşüreceği Defans ( AC Sekmesine - li yazarsanız okumaz )
Attack > Atak Oranı ( 100 = 0 Dır. 120 yaparsanız %20 daha fazla atak verir .. )
MagicAttack > Mage Atağı Oranı
MaxHP > Vereceği Can
MaxHPPct > Düşüreceği Can
MaxMP > Vereceği Mana
MaxMPPct > Düşüreceği Mana
HitRate > Başarı Oranı
AvoidRate > Sekme Oranı
Str,Sta,Dex,Intel,Cha > Vereceği Stat Oranı
FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR > Vereceği Resistans Oranı
ExpPct > Düşüreceği Exp OranıŞimdi
iNum a Skill Idsini
Name ' e Skill Adını
Descriptiona Açıklamamızı Yazdk ve En Önemli yere Geldik ..
Bufftype yani Skillin Gorevi Ben Asas Skilli Yapıordm Bu Yüzden 4 ve 5 yazıcam onu 45 Olarak Yazıyorum
Radius ' a 1 Yazıyorum Nowa Gibi Birşey İçin İdal 30 ve 60 Arasıdır...
Duration ' a 20 yazdm Mesela Parazitin Süresini Böyle Ayarlayabilirsiniz ..
AttackSpeed Adı Üstünde Ben 100 Yaptım
Speed ide 100 Yptm ...
Ac yi 0 yptm Buff Skil Yaparken Kulanabllrsniz...
Acpt yi 100 ypın
Attack ' ı 100 yptm
MagicAttack ' ıda 100 Yaptım
MaxHp Vericeği Hp Buff Skillindeki Gibi Ben 0 Yaptım ...
MaxMpPtc yi 100 Yapın
Hit Rate 'i 0 Yapın
AvoidRate i 100 Yapın
Str,Sta,Dex,Intel,Cha 0 yaptm
FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR Bunlarıda 0 Yaptım
ve Son Olarak ExpPct Bunuda Sıfır Yaptım ...
Ve Şimdi Skillimiz DBye Eklendi Bunu Clientte Ekleme Var Sırada ... En berbat Kısım xD
Öncelikle MAGIC , MAGICTYPE_1 ve MAGICTYPE_4 ' e Eklediğimiz Satırları Not Almıştık Umuyorum Söledim ...
Şimdik Datanıza Girip :
Aşağıdakileri TBL Editor İle Açın ;
Skill_Magic_Main_us.tbl [ MAGIC ' e yazdklarınızı Sırayla yazın ]
Skill_Magic_1.tbl [ MAGICTYPE_1 ' e Yazdıklarınızı Sırayla yazın ]
Skill_Magic_4.tbl[ MAGICTYPE_4 ' e Yazdıklarınızı Sırayla Yazın ]
Şimdi Sizinde Bildiğiniz Gibi Databasemizde 10 Tane Skill Tablosu Var ( Aslında 14 ama 4'ü İşe Yaramıor )
Bunlardan En Önemlisi MAGIC tüm Skiller Burada Kayıtlıdır ...
Şimdi Skillimizn Resmi İşlemlerini ( adını classını vs .. ) MAGIC tablosundan Yapacağız [Schiller]
Kod:
Schiller
MagicType_1 = Asas Skilleri
MagicType_2 = Okçu Skilleri
MagicType_3 = Priest - Mage ve Warrior
MagicType_4 = Mage ve Asas
MagicType_5 = Priest ( Rezz )
MagicType_6 = Yaratık Skilleri
MagicType_7 = Wariorların Bir Kısmı
MagicType_8 = Oluşturma ve Çekme Skilleri
MagicType_9 = Evade ve Benzeri Koşma Skilleri
MAGIC Tablomuzu Açıp En Aşağı Satıra İniyoruz ve Başlıyoruz Doldurmaya ( YAZDIĞINIZ HERŞEYİ NOT ALIN )
Burdaki Satırların Anlamlarını Şöle Anlatıyım :
MagicNum > Skill Kodu
EnName > Isim
KrName > Sağ Üstteki Isim
Description > Açıklama
SelfEffect > Karakterin Kendisine Efekti
FlyingEffect > Skill Havada Giderken Gösterecegi Efekt
TargetEffect > Skill Dusmana Ulasınca Dusmana Etki Edecek Efekt
SkillLevel > Skill'in Leveli
Skill > Basıldığında Uygulanacak Skill ( Genelde Skill Kodunun Ilk 4 Harfi )
Msp > Kullanacağı Mana
HP > Azaltacağı Can
UseItem > Skill Atıldığında Gidecek Item ( Arrow Gibi )
CastTime > Skill Atış Süresi
ReCastTime > Cooldown Süresi
SuccesRate > Başarı Oranı
Range > Skill MesafesiEvet Bende Sizinle Beraber Bir Skill Ekliyicem Ki Örnek Olsun ( Parantez İçinde Kendi Yazdklarımı Yazıcam ) ...
MagicNum Kısmına 6 Haneli Bir Değer Yazın .. ( BEN 325324 yazdım )
EnName ' e Skill Adı ( Schiller Skill )
KrNamede Aynısını Yazın ( Schiller Skill )
Description Kısmına Açıklama ( Description )
Before Action ve Target Action a 0 yazın ...
SelfEffect ve FlyingEffect ' e Ben 0 Yazdım ..
Target Effecte 32043 Yazdım ...
Moral ' e 7 yazdım
Skill Level Biliyosunuz Zaten ( 65 yazdm )
Skill Kısmına Yazdıgımız MagicNum 'ın ilk 4 Harfi ( 3253 )
Msp 'ye (200 Yazdm)
Hp ye 0 Yazdım
İtemGroup Ben 0 Yaptım .
Use İtem Kullanıcağı İtem Stone oF Priest vb .. ( ben Yine 0 Yaptım )
Cast Time'ı 10 Yptm
CoolDown Süresi Yany Skillin Dolus Süresi 50 Yptm
Başarı Oranını 100 Yapın ..
Range Skill mesafesi ben Yakından Vursun İstiyorum
Typelar Hangi MagicType Dosyalarında Olucağı ben 1 ve 4 YaptıM yany Asaslarda Olucak
Şimdi Typelarda MagicType_1 i Seçtim İlk Ona Ekliyicem
Yine En Aşağı Boş Satıra İniyoruz ...
iNum > Skill Kodu
Name > Skill Adı
Description > Açıklama
Evet
iNum' a Yaptıgımız Skillin Kodunu Yazıyoruz
Name ' e Skillimizin Adını
Description ' a Açıklamamızı
Type 1 Yazın
Hit Rate e Damage Yüzdesi Ben 100 Yazdım
Hit ede 300 Yazdım ..
(Bu Şekilde Worme Yumrukla 4k Vuruyor Silahla 18k )
Add Damage Critcal Vurdugunusda Üstüne Eklenicek Ben 100 Yaptım ..
Delay ' ı 0 Yapın
Geriye Kalan Herşeyide 0 Yapıp Bu Tabloyu Kapatın ...
Şimdi Typeların 2. 4 Yazmıstm
MagicType_4 e girip Onu Editliyices
MagicType_4 için satırların Anlamları :
Kod:
Bufftype > Skillin Gorevi :
1 = Buff Skilli
2 = AC Skilli
3 = Boyut Skilli ( Bezoar,Rice Cake gibi .. )
4 = Atak Arttırma,Azaltma Skilli ( Wolf , Massivenes gibi .. )
5 = Atak Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Outrage , Slow , Frenzy gibi .. )
6 = Koşma Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Chill , Sprint gibi .. )
7 = Stat Veren Skiller ( Gain , Strenght gibi .. )
8 = Resistans Veren Skiller (Indure Fire , Calm Mind gibi .. )
9 = Atak Sekmesi Arttıran,Azaltan Skiller ( Illusion gibi ..)
10 = Mage Atak Arttıran Skiller ( Absolute Power gibi ..)
Radius > Skill Etki Edeceği Alan
Duration > Isleyecek Sure
AttackSpeed > Atak Hızı
Speed > Koşma Hızı
AC > Defans
ACPct > Düşüreceği Defans ( AC Sekmesine - li yazarsanız okumaz )
Attack > Atak Oranı ( 100 = 0 Dır. 120 yaparsanız %20 daha fazla atak verir .. )
MagicAttack > Mage Atağı Oranı
MaxHP > Vereceği Can
MaxHPPct > Düşüreceği Can
MaxMP > Vereceği Mana
MaxMPPct > Düşüreceği Mana
HitRate > Başarı Oranı
AvoidRate > Sekme Oranı
Str,Sta,Dex,Intel,Cha > Vereceği Stat Oranı
FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR > Vereceği Resistans Oranı
ExpPct > Düşüreceği Exp OranıŞimdi
iNum a Skill Idsini
Name ' e Skill Adını
Descriptiona Açıklamamızı Yazdk ve En Önemli yere Geldik ..
Bufftype yani Skillin Gorevi Ben Asas Skilli Yapıordm Bu Yüzden 4 ve 5 yazıcam onu 45 Olarak Yazıyorum
Radius ' a 1 Yazıyorum Nowa Gibi Birşey İçin İdal 30 ve 60 Arasıdır...
Duration ' a 20 yazdm Mesela Parazitin Süresini Böyle Ayarlayabilirsiniz ..
AttackSpeed Adı Üstünde Ben 100 Yaptım
Speed ide 100 Yptm ...
Ac yi 0 yptm Buff Skil Yaparken Kulanabllrsniz...
Acpt yi 100 ypın
Attack ' ı 100 yptm
MagicAttack ' ıda 100 Yaptım
MaxHp Vericeği Hp Buff Skillindeki Gibi Ben 0 Yaptım ...
MaxMpPtc yi 100 Yapın
Hit Rate 'i 0 Yapın
AvoidRate i 100 Yapın
Str,Sta,Dex,Intel,Cha 0 yaptm
FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR Bunlarıda 0 Yaptım
ve Son Olarak ExpPct Bunuda Sıfır Yaptım ...
Ve Şimdi Skillimiz DBye Eklendi Bunu Clientte Ekleme Var Sırada ... En berbat Kısım xD
Öncelikle MAGIC , MAGICTYPE_1 ve MAGICTYPE_4 ' e Eklediğimiz Satırları Not Almıştık Umuyorum Söledim ...
Şimdik Datanıza Girip :
Aşağıdakileri TBL Editor İle Açın ;
Skill_Magic_Main_us.tbl [ MAGIC ' e yazdklarınızı Sırayla yazın ]
Skill_Magic_1.tbl [ MAGICTYPE_1 ' e Yazdıklarınızı Sırayla yazın ]
Skill_Magic_4.tbl[ MAGICTYPE_4 ' e Yazdıklarınızı Sırayla Yazın ]
Şimdi Sizinde Bildiğiniz Gibi Databasemizde 10 Tane Skill Tablosu Var ( Aslında 14 ama 4'ü İşe Yaramıor )
Bunlardan En Önemlisi MAGIC tüm Skiller Burada Kayıtlıdır ...
Şimdi Skillimizn Resmi İşlemlerini ( adını classını vs .. ) MAGIC tablosundan Yapacağız [Schiller]
Kod:
Schiller
MagicType_1 = Asas Skilleri
MagicType_2 = Okçu Skilleri
MagicType_3 = Priest - Mage ve Warrior
MagicType_4 = Mage ve Asas
MagicType_5 = Priest ( Rezz )
MagicType_6 = Yaratık Skilleri
MagicType_7 = Wariorların Bir Kısmı
MagicType_8 = Oluşturma ve Çekme Skilleri
MagicType_9 = Evade ve Benzeri Koşma Skilleri
MAGIC Tablomuzu Açıp En Aşağı Satıra İniyoruz ve Başlıyoruz Doldurmaya ( YAZDIĞINIZ HERŞEYİ NOT ALIN )
Burdaki Satırların Anlamlarını Şöle Anlatıyım :
MagicNum > Skill Kodu
EnName > Isim
KrName > Sağ Üstteki Isim
Description > Açıklama
SelfEffect > Karakterin Kendisine Efekti
FlyingEffect > Skill Havada Giderken Gösterecegi Efekt
TargetEffect > Skill Dusmana Ulasınca Dusmana Etki Edecek Efekt
SkillLevel > Skill'in Leveli
Skill > Basıldığında Uygulanacak Skill ( Genelde Skill Kodunun Ilk 4 Harfi )
Msp > Kullanacağı Mana
HP > Azaltacağı Can
UseItem > Skill Atıldığında Gidecek Item ( Arrow Gibi )
CastTime > Skill Atış Süresi
ReCastTime > Cooldown Süresi
SuccesRate > Başarı Oranı
Range > Skill MesafesiEvet Bende Sizinle Beraber Bir Skill Ekliyicem Ki Örnek Olsun ( Parantez İçinde Kendi Yazdklarımı Yazıcam ) ...
MagicNum Kısmına 6 Haneli Bir Değer Yazın .. ( BEN 325324 yazdım )
EnName ' e Skill Adı ( Schiller Skill )
KrNamede Aynısını Yazın ( Schiller Skill )
Description Kısmına Açıklama ( Description )
Before Action ve Target Action a 0 yazın ...
SelfEffect ve FlyingEffect ' e Ben 0 Yazdım ..
Target Effecte 32043 Yazdım ...
Moral ' e 7 yazdım
Skill Level Biliyosunuz Zaten ( 65 yazdm )
Skill Kısmına Yazdıgımız MagicNum 'ın ilk 4 Harfi ( 3253 )
Msp 'ye (200 Yazdm)
Hp ye 0 Yazdım
İtemGroup Ben 0 Yaptım .
Use İtem Kullanıcağı İtem Stone oF Priest vb .. ( ben Yine 0 Yaptım )
Cast Time'ı 10 Yptm
CoolDown Süresi Yany Skillin Dolus Süresi 50 Yptm
Başarı Oranını 100 Yapın ..
Range Skill mesafesi ben Yakından Vursun İstiyorum
Typelar Hangi MagicType Dosyalarında Olucağı ben 1 ve 4 YaptıM yany Asaslarda Olucak
Şimdi Typelarda MagicType_1 i Seçtim İlk Ona Ekliyicem
Yine En Aşağı Boş Satıra İniyoruz ...
iNum > Skill Kodu
Name > Skill Adı
Description > Açıklama
Evet
iNum' a Yaptıgımız Skillin Kodunu Yazıyoruz
Name ' e Skillimizin Adını
Description ' a Açıklamamızı
Type 1 Yazın
Hit Rate e Damage Yüzdesi Ben 100 Yazdım
Hit ede 300 Yazdım ..
(Bu Şekilde Worme Yumrukla 4k Vuruyor Silahla 18k )
Add Damage Critcal Vurdugunusda Üstüne Eklenicek Ben 100 Yaptım ..
Delay ' ı 0 Yapın
Geriye Kalan Herşeyide 0 Yapıp Bu Tabloyu Kapatın ...
Şimdi Typeların 2. 4 Yazmıstm
MagicType_4 e girip Onu Editliyices
MagicType_4 için satırların Anlamları :
Kod:
Bufftype > Skillin Gorevi :
1 = Buff Skilli
2 = AC Skilli
3 = Boyut Skilli ( Bezoar,Rice Cake gibi .. )
4 = Atak Arttırma,Azaltma Skilli ( Wolf , Massivenes gibi .. )
5 = Atak Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Outrage , Slow , Frenzy gibi .. )
6 = Koşma Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Chill , Sprint gibi .. )
7 = Stat Veren Skiller ( Gain , Strenght gibi .. )
8 = Resistans Veren Skiller (Indure Fire , Calm Mind gibi .. )
9 = Atak Sekmesi Arttıran,Azaltan Skiller ( Illusion gibi ..)
10 = Mage Atak Arttıran Skiller ( Absolute Power gibi ..)
Radius > Skill Etki Edeceği Alan
Duration > Isleyecek Sure
AttackSpeed > Atak Hızı
Speed > Koşma Hızı
AC > Defans
ACPct > Düşüreceği Defans ( AC Sekmesine - li yazarsanız okumaz )
Attack > Atak Oranı ( 100 = 0 Dır. 120 yaparsanız %20 daha fazla atak verir .. )
MagicAttack > Mage Atağı Oranı
MaxHP > Vereceği Can
MaxHPPct > Düşüreceği Can
MaxMP > Vereceği Mana
MaxMPPct > Düşüreceği Mana
HitRate > Başarı Oranı
AvoidRate > Sekme Oranı
Str,Sta,Dex,Intel,Cha > Vereceği Stat Oranı
FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR > Vereceği Resistans Oranı
ExpPct > Düşüreceği Exp OranıŞimdi
iNum a Skill Idsini
Name ' e Skill Adını
Descriptiona Açıklamamızı Yazdk ve En Önemli yere Geldik ..
Bufftype yani Skillin Gorevi Ben Asas Skilli Yapıordm Bu Yüzden 4 ve 5 yazıcam onu 45 Olarak Yazıyorum
Radius ' a 1 Yazıyorum Nowa Gibi Birşey İçin İdal 30 ve 60 Arasıdır...
Duration ' a 20 yazdm Mesela Parazitin Süresini Böyle Ayarlayabilirsiniz ..
AttackSpeed Adı Üstünde Ben 100 Yaptım
Speed ide 100 Yptm ...
Ac yi 0 yptm Buff Skil Yaparken Kulanabllrsniz...
Acpt yi 100 ypın
Attack ' ı 100 yptm
MagicAttack ' ıda 100 Yaptım
MaxHp Vericeği Hp Buff Skillindeki Gibi Ben 0 Yaptım ...
MaxMpPtc yi 100 Yapın
Hit Rate 'i 0 Yapın
AvoidRate i 100 Yapın
Str,Sta,Dex,Intel,Cha 0 yaptm
FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR Bunlarıda 0 Yaptım
ve Son Olarak ExpPct Bunuda Sıfır Yaptım ...
Ve Şimdi Skillimiz DBye Eklendi Bunu Clientte Ekleme Var Sırada ... En berbat Kısım xD
Öncelikle MAGIC , MAGICTYPE_1 ve MAGICTYPE_4 ' e Eklediğimiz Satırları Not Almıştık Umuyorum Söledim ...
Şimdik Datanıza Girip :
Aşağıdakileri TBL Editor İle Açın ;
Skill_Magic_Main_us.tbl [ MAGIC ' e yazdklarınızı Sırayla yazın ]
Skill_Magic_1.tbl [ MAGICTYPE_1 ' e Yazdıklarınızı Sırayla yazın ]
Skill_Magic_4.tbl[ MAGICTYPE_4 ' e Yazdıklarınızı Sırayla Yazın ]
Şimdi Sizinde Bildiğiniz Gibi Databasemizde 10 Tane Skill Tablosu Var ( Aslında 14 ama 4'ü İşe Yaramıor )
Bunlardan En Önemlisi MAGIC tüm Skiller Burada Kayıtlıdır ...
Şimdi Skillimizn Resmi İşlemlerini ( adını classını vs .. ) MAGIC tablosundan Yapacağız [Schiller]
Kod:
Schiller
MagicType_1 = Asas Skilleri
MagicType_2 = Okçu Skilleri
MagicType_3 = Priest - Mage ve Warrior
MagicType_4 = Mage ve Asas
MagicType_5 = Priest ( Rezz )
MagicType_6 = Yaratık Skilleri
MagicType_7 = Wariorların Bir Kısmı
MagicType_8 = Oluşturma ve Çekme Skilleri
MagicType_9 = Evade ve Benzeri Koşma Skilleri
MAGIC Tablomuzu Açıp En Aşağı Satıra İniyoruz ve Başlıyoruz Doldurmaya ( YAZDIĞINIZ HERŞEYİ NOT ALIN )
Burdaki Satırların Anlamlarını Şöle Anlatıyım :
MagicNum > Skill Kodu
EnName > Isim
KrName > Sağ Üstteki Isim
Description > Açıklama
SelfEffect > Karakterin Kendisine Efekti
FlyingEffect > Skill Havada Giderken Gösterecegi Efekt
TargetEffect > Skill Dusmana Ulasınca Dusmana Etki Edecek Efekt
SkillLevel > Skill'in Leveli
Skill > Basıldığında Uygulanacak Skill ( Genelde Skill Kodunun Ilk 4 Harfi )
Msp > Kullanacağı Mana
HP > Azaltacağı Can
UseItem > Skill Atıldığında Gidecek Item ( Arrow Gibi )
CastTime > Skill Atış Süresi
ReCastTime > Cooldown Süresi
SuccesRate > Başarı Oranı
Range > Skill MesafesiEvet Bende Sizinle Beraber Bir Skill Ekliyicem Ki Örnek Olsun ( Parantez İçinde Kendi Yazdklarımı Yazıcam ) ...
MagicNum Kısmına 6 Haneli Bir Değer Yazın .. ( BEN 325324 yazdım )
EnName ' e Skill Adı ( Schiller Skill )
KrNamede Aynısını Yazın ( Schiller Skill )
Description Kısmına Açıklama ( Description )
Before Action ve Target Action a 0 yazın ...
SelfEffect ve FlyingEffect ' e Ben 0 Yazdım ..
Target Effecte 32043 Yazdım ...
Moral ' e 7 yazdım
Skill Level Biliyosunuz Zaten ( 65 yazdm )
Skill Kısmına Yazdıgımız MagicNum 'ın ilk 4 Harfi ( 3253 )
Msp 'ye (200 Yazdm)
Hp ye 0 Yazdım
İtemGroup Ben 0 Yaptım .
Use İtem Kullanıcağı İtem Stone oF Priest vb .. ( ben Yine 0 Yaptım )
Cast Time'ı 10 Yptm
CoolDown Süresi Yany Skillin Dolus Süresi 50 Yptm
Başarı Oranını 100 Yapın ..
Range Skill mesafesi ben Yakından Vursun İstiyorum
Typelar Hangi MagicType Dosyalarında Olucağı ben 1 ve 4 YaptıM yany Asaslarda Olucak
Şimdi Typelarda MagicType_1 i Seçtim İlk Ona Ekliyicem
Yine En Aşağı Boş Satıra İniyoruz ...
iNum > Skill Kodu
Name > Skill Adı
Description > Açıklama
Evet
iNum' a Yaptıgımız Skillin Kodunu Yazıyoruz
Name ' e Skillimizin Adını
Description ' a Açıklamamızı
Type 1 Yazın
Hit Rate e Damage Yüzdesi Ben 100 Yazdım
Hit ede 300 Yazdım ..
(Bu Şekilde Worme Yumrukla 4k Vuruyor Silahla 18k )
Add Damage Critcal Vurdugunusda Üstüne Eklenicek Ben 100 Yaptım ..
Delay ' ı 0 Yapın
Geriye Kalan Herşeyide 0 Yapıp Bu Tabloyu Kapatın ...
Şimdi Typeların 2. 4 Yazmıstm
MagicType_4 e girip Onu Editliyices
MagicType_4 için satırların Anlamları :
Kod:
Bufftype > Skillin Gorevi :
1 = Buff Skilli
2 = AC Skilli
3 = Boyut Skilli ( Bezoar,Rice Cake gibi .. )
4 = Atak Arttırma,Azaltma Skilli ( Wolf , Massivenes gibi .. )
5 = Atak Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Outrage , Slow , Frenzy gibi .. )
6 = Koşma Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Chill , Sprint gibi .. )
7 = Stat Veren Skiller ( Gain , Strenght gibi .. )
8 = Resistans Veren Skiller (Indure Fire , Calm Mind gibi .. )
9 = Atak Sekmesi Arttıran,Azaltan Skiller ( Illusion gibi ..)
10 = Mage Atak Arttıran Skiller ( Absolute Power gibi ..)
Radius > Skill Etki Edeceği Alan
Duration > Isleyecek Sure
AttackSpeed > Atak Hızı
Speed > Koşma Hızı
AC > Defans
ACPct > Düşüreceği Defans ( AC Sekmesine - li yazarsanız okumaz )
Attack > Atak Oranı ( 100 = 0 Dır. 120 yaparsanız %20 daha fazla atak verir .. )
MagicAttack > Mage Atağı Oranı
MaxHP > Vereceği Can
MaxHPPct > Düşüreceği Can
MaxMP > Vereceği Mana
MaxMPPct > Düşüreceği Mana
HitRate > Başarı Oranı
AvoidRate > Sekme Oranı
Str,Sta,Dex,Intel,Cha > Vereceği Stat Oranı
FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR > Vereceği Resistans Oranı
ExpPct > Düşüreceği Exp OranıŞimdi
iNum a Skill Idsini
Name ' e Skill Adını
Descriptiona Açıklamamızı Yazdk ve En Önemli yere Geldik ..
Bufftype yani Skillin Gorevi Ben Asas Skilli Yapıordm Bu Yüzden 4 ve 5 yazıcam onu 45 Olarak Yazıyorum
Radius ' a 1 Yazıyorum Nowa Gibi Birşey İçin İdal 30 ve 60 Arasıdır...
Duration ' a 20 yazdm Mesela Parazitin Süresini Böyle Ayarlayabilirsiniz ..
AttackSpeed Adı Üstünde Ben 100 Yaptım
Speed ide 100 Yptm ...
Ac yi 0 yptm Buff Skil Yaparken Kulanabllrsniz...
Acpt yi 100 ypın
Attack ' ı 100 yptm
MagicAttack ' ıda 100 Yaptım
MaxHp Vericeği Hp Buff Skillindeki Gibi Ben 0 Yaptım ...
MaxMpPtc yi 100 Yapın
Hit Rate 'i 0 Yapın
AvoidRate i 100 Yapın
Str,Sta,Dex,Intel,Cha 0 yaptm
FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR Bunlarıda 0 Yaptım
ve Son Olarak ExpPct Bunuda Sıfır Yaptım ...
Ve Şimdi Skillimiz DBye Eklendi Bunu Clientte Ekleme Var Sırada ... En berbat Kısım xD
Öncelikle MAGIC , MAGICTYPE_1 ve MAGICTYPE_4 ' e Eklediğimiz Satırları Not Almıştık Umuyorum Söledim ...
Şimdik Datanıza Girip :
Aşağıdakileri TBL Editor İle Açın ;
Skill_Magic_Main_us.tbl [ MAGIC ' e yazdklarınızı Sırayla yazın ]
Skill_Magic_1.tbl [ MAGICTYPE_1 ' e Yazdıklarınızı Sırayla yazın ]
Skill_Magic_4.tbl[ MAGICTYPE_4 ' e Yazdıklarınızı Sırayla Yazın ]