•         

            

            

  • HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding

EVT Fonksiyonları açıklamaları Komutları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan HiFi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

HiFi

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Mart 2012
Mesajlar
575
Fonksiyonlar/Komutlar





Bilmeniz gereken temel seyler :



A : IF / Check fonksiyonları icin kullaniliyor



E : Event fonksiyonları icin kullaniliyor



; Açımlama için kullaniliyor - Örnek: E RUN_EVENT 10601 ; Buraya notlar yazabilirsiniz..



-1 : kullanilmayan bosluklar icin yazilir, gerekli alanlardan birini kullanmadiysaniz -1 yazmaniz gerekiyor. - Örnek



E SELECT_MSG komutunu kullanirken 22 tane deger girmemiz sart.. fakat diyelim ki biz asagidaki gibi 16 tane deger girdik, geri kalan 6 deger icin 6 tane -1 yazmak zorundayiz.



E SELECT_MSG 16084 61000 60000 42010 60001 42020 60002 42030 60003 22040 60004 42050 60005 42060 60006 42070 -1 -1 -1 -1 -1 -1



(Search yapip CHECK_CLASS yaparsaniz asagida da ornek var.)



- EVT Komutları her zaman büyük harfle yazılır.





Event Fonksiyonları



ROB_EXAM

GIVE_ITEM_INPUT_COUNT

ROB_ITEM_INPUT_COUNT

OPEN_INPUT_COUNT

LOG_OLYMPIC_ACCOUNT

CHECK_OLYMPIC_ACCOUNT

MOVE_MIDDLE_STATUE

GIVE_LOGTIME_ITEM

CHECK_LOGTIME_ACCOUNT

GIVE_KJWAR_ITEM

CHECK_KJWAR_ACCOUNT

CHECK_PCBANG_OWNER

GIVE_PCBANG_ITEM

CHECK_PCBANG_ITEM

SHOW_PCBANG_ITEM

CHANGE_MANNER

EMIGRATION_ACCEPT

STATE_CHANGE

ZONE_CHANGE_PARTY

ROB_ALLITEM_PARTY

SEND_WEBPAGE_ADDRESS

CHANGE_NAME

STAT_POINT_FREE

SKILL_POINT_FREE

CHANGE_LOYALTY

ZONE_CHANGE_CLAN

ROLL_DICE

CHANGE_POSITION

PROMOTE_KNIGHT

DESTROY_ITEM

EXP_CHANGE

LEVEL_UP

STAT_POINT_DISTRIBUTE

SKILL_POINT_DISTRIBUTE

PROMOTE_USER_NOVICE

ZONE_CHANGE

KISS_USER

RUN_EXCHANGE

GIVE_PROMOTION_QUEST

PROMOTE_USER

SAVE_EVENT

GIVE_PPCARD_ITEM

RETURN

REQUEST_PERSONAL_RANK_REWARD

REQUEST_REWARD

ROB_NOAH

SAVE_COM_EVENT

LOG_COUPON_ITEM

GIVE_NOAH

OPEN_EDITBOX

ROB_ITEM

GIVE_ITEM

RUN_EVENT

SELECT_MSG

SAY





IF Fonksiyonları(Birseyleri kontrol etmek icin kullanılan fonksiyonlar)



CHECK_BEEF_ROAST_NO_VICTORY

CHECK_BEEF_ROAST_ELMORAD_VICTORY

CHECK_BEEF_ROAST_KARUS_VICTORY

CHECK_EXAM_COUNT

CHECK_WEIGHT_INPUT_COUNT

CHECK_EXIST_ITEM_INPUT_COUNT

CHECK_INPUT_COUNT

CHECK_MIDDLE_STATUE_NOCAPTURE

CHECK_MIDDLE_STATUE_CAPTURE

CHECK_CLAN_RANKING

CHECK_LOYALTY_RANK

CHECK_LOYALTY_RANK_MONTHLY

CHECK_EMPTY_SLOT

CHECK_STAT_TOTAL

CHECK_SKILL_TOTAL

CHECK_NO_CASTLE

CHECK_CASTLE

CHECK_MONSTER_CHALLENGE_USERCOUNT

CHECK_MONSTER_CHALLENGE_TIME

CHECK_MANNER

CHECK_NO_CLAN

CHECK_CLAN

CHECK_DICE

CHECK_KNIGHT

CHECK_CLAN_GRADE

CHECK_NO_CHIEF

CHECK_CHIEF

CHECK_LOYALTY

CHECK_NOCLASS

CHECK_ITEMCHANGE_NUM

CHECK_EXCHANGE

CHECK_PROMOTION_ELIGIBLE

CHECK_EXIST_EVENT

CHECK_NOEXIST_EVENT

CHECK_NOEXIST_ITEM_OR

CHECK_NOEXIST_ITEM_AND

CHECK_EXIST_ITEM_OR

CHECK_EXIST_ITEM_AND

CHECK_PPCARD_TYPE

CHECK_PPCARD_SERIAL

CHECK_NATION

CHECK_NOAH

EXIST_COM_EVENT

NOEXIST_COM_EVENT

HOWMUCH_ITEM

CHECK_LV

RAND

CHECK_EDITBOX

CHECK_WEIGHT

CHECK_CLASS

CHECK_NOEXIST_ITEM

CHECK_EXIST_ITEM

CHECK_SKILL_POINT

CHECK_OVER_WEIGHT

CHECK_UNDER_WEIGHT

Fonksiyon Aciklamalari





ROLL_DICE



Tam anlami zar atmadir, rastgele seyler icin kullanılır.

Kullanım: E ROLL_DICE 20 ; 20 deger icin zar atar rastgele birini secer (1-20), Daha sonra gerekli bilgiyi alacaksiniz..



CHANGE_MANNER



Manner point eklemek ya da silmek icin kullanilir.

Kullanim: E CHANGE_MANNER 10000 ; 10,000 Manner point verir

E CHANGE_MANNER -10000 ; 10,000 Manner point siler



ZONE_CHANGE_PARTY



Partinizdeki herkesi bir zone'a isinlandirmak icin kullanilir.

Kullanim: E ZONE_CHANGE_PARTY 21 350 350 ; Partinizi Moradondaki, 350 350 koordinatlarina isinlar. (Zone ID, X, Y)



SEND_WEBPAGE_ADDRESS



'Web_address_us.tbl'sinde belirtilen site adresini oyun ici browser'da acar.

Kullanm: E SEND_WEBPAGE_ADDRESS 4 ; Web_Address_us.tbl dosyasindaki 4. satirdaki siteyi acar, birinci kolon satirlari gosteriyor. (1 2 3 diye gider)



CHANGE_NAME



Name Change Scroll icin kullanilir, oyun ici ncs.

Kullanim: E CHANGE_NAME ; Kullanim icin prosedurler bolumunzde 'CHANGE_NEW_ID' adli prosedur olmasi gerekir.



STAT_POINT_FREE



Karakterinizi restat yapar.

Kullanim: E STAT_POINT_FREE ;



SKILL_POINT_FREE



Karakterinizi reskill yapar.

Kullanım: E SKILL_POINT_FREE ;



CHANGE_LOYALTY



NP eklemek ya da silmek icin kullanilir

Kullanim: E CHANGE_LOYALTY 500 ; Karakterinize 500 np ekler.

CHANGE_LOYALTY -500 ; Karakterinizden 500 np siler.



ZONE_CHANGE_CLAN



Claninizdaki herkesi bir zone'a isinlandirmak icin kullanilir.

Kullanim: E ZONE_CHANGE_CLAN 21 350 350 ; Clano Moradon'a isinlar, 350 350 koordinatlarina isinlar.

Parameters : Zone ID, X, Y.



CHANGE_POSITION



Key Gorevi NPC'leri icin kullanilir, NPC yerini degistirir. Not: Sadece NPC'nize TrapNumbers sutununu ayarlarsaniz calisir.

Kullanim: E CHANGE_POSITION ; Yapmaniz gerke tek sey bu, npc'yi K_NPCPOS'daki bir sonraki TrapNumber'a isinlar.



PROMOTE_KNIGHT



Claninizin rutbesini artirmak icin kullanilir (Yani Brain of Centaur'u npcye verdigimizde knights olmamiz)

Kullanım: E PROMOTE_KNIGHT



EXP_CHANGE



Karakterinize exp vermek icin kullanilir

Kullanım: E EXP_CHANGE 500 ; Karaktere 500 EXP verir.



LEVEL_UP



Karaktere level atlattirir.

Kullanım: E LEVEL_UP ;



PROMOTE_USER_NOVICE



Level 10 skilleri actirmada kullanilir.

Kullanım: E PROMOTE_USER_NOVICE ;



ZONE_CHANGE



Karakteri farkli bir zone'a isinlamada kullanilir..

Kullanım: E ZONE_CHANGE 21 350 350 ; Karakteri Moradona'a isinlar, 350 350 koordinatlarina isinlar.

Parameters: Zone ID, X, Y



KISS_USER



NPC sizi oper ve size Kiss Item verir

Kullanım: E KISS_USER ;



RUN_EXCHANGE



Item kirdirmada kullanilir (Database'deki ITEM_EXCHANGE tablosu)

Kullanım: E RUN_EXCHANGE 36300 ; 36300 - ITEM_EXCHANGE tablosundaki index numarasi



GIVE_PROMOTION_QUEST



Master Gorevleriniz icin gorev verir

Kullanım: E GIVE_PROMOTION_QUEST ;



SAVE_EVENT



Gorev bilgisini database'e kaydeder, gorevin yapilip yapilmadigini kontrol eder.

Kullanım: E SAVE_EVENT QuestNumber 0/1/2

ornek:

E SAVE_EVENT 30 1 ; Quest 30'u aldiginizi fakat tamamlamadiginizi belirtmek icin kullanilir.

E SAVE_EVENT 30 2 ; Gorevi bitirince bi daha yapamayacaginizi belirtmek icin kullanilir.



REQUEST_PERSONAL_RANK_REWARD



NP siralamasi odulu icin kullanıcıya para verir.

Kullanım: E REQUEST_PERSONAL_RANK_REWARD



ROB_NOAH



Karakterinizden noah alir.

Kullanım: E ROB_NOAH 15000 ; Karakterden 15,000 noah alir.



ROB_ITEM



Karakterinizden itemi alir.

Kullanım: E ROB_ITEM ItemID ; ornek : E ROB_ITEM 10100000



GIVE_ITEM



Belirtilen itemi size verir.

Kullanım: E GIVE_ITEM ItemID ; ornek: E GIVE_ITEM 10100000 1



RUN_EVENT



RUN_EVENT evente baska bir event baglamak icin kullanilir, asagida daha detayli bilgi goreceksiniz.

Kullanım: E RUN_EVENT 30601



IF / Check Fonksiyonlari





CHECK_EMPTY_SLOT



Inventory'de bos yer olup olmadigini kontrol eder.

Kullanım: E CHECK_EMPTY_SLOT 0 ; Inventory'nin full olup olmadigini kontrol eder.



CHECK_STAT_TOTAL



Karakterin iki sayi arasindaki toplam stat pointe sahip olup olmadigini kontrol eder.

Kullanım: A CHECK_STAT_TOTAL 300 500 ; Karakerin 300 500 sayilari arasinda bir stat pointe sahip olup olmadigini kontrol eder.



CHECK_SKILL_TOTAL



Karakterin iki sayi arasindaki toplam skill pointe sahip olup olmadigini kontrol eder.

Kullanım: A CHECK_SKILL_TOTAL 100 110 ; Karakerin 100 110 sayilari arasinda bir stat pointe sahip olup olmadigini kontrol eder.



CHECK_MANNER



Karakterin yeterli manner'a sahip olup olmadigini kontrol eder

Kullanım: A CHECK_MANNER 500 2100000000 ; Karakterin en az 500 mannera sahip olmasi gerektigini belirtiyor.





CHECK_CLAN_GRADE



Clanin grade'inin kontrolunde kullanilir, Grade 1 ile 3 arasinda mi diye kontrol eder, ya da Grade 4-5 vb.

Kullanım: A CHECK_CLAN_GRADE 1 3 ; Clan g1 ile g3 arasinda bi grade'e mi sahip diye kontrol eder..



CHECK_LOYALTY



İki sayi arasindaki kadar bir np'niz olup olmadigini kontrol eder

Kullanım: A CHECK_LOYALTY 100 1000 ; 100 ila 1000 arasinda bir np'nizin olup olmadigini kontrol eder.



CHECK_NOCLASS



Belirtilen classlardan olmadiginizi kontrol eder

Kullanım: A CHECK_NOCLASS 107 207 -1 -1 -1 -1 ; Simdi, -1'kullanilmayacak bir degeri ifade ediyor, burada kullanilabilir 6 deger ver, ve biz sadece 2 tanesini belirttik, bu yuzden -1 ekledik baska birsey



kullanmadigimiz icin.



CHECK_EXIST_EVENT



Gorevin basladigini, kabul edildigini ve bitirilmedigini, ya da tamamlanmadigini belirtmek icin kullanilir

Kullanım:

A CHECK_EXIST_EVENT 30 0 ; event 30 alinmadiysa/tamamlanmadiysa,

A CHECK_EXIST_EVENT 30 1 ; event 30 alindiysa, ama bitmediyse,

A CHECK_EXIST_EVENT 30 2 ; event 30'un bitirilip bitirilmedigini kontrol eder. (bitirildiyse gorevi bir daha yapamazsiniz)



CHECK_NATION



Karakterlerin irk kontrolleri icin kullanilir.

Kullanım: A CHECK_NATION 1 ; Orcsa 1, Humansa 2...



CHECK_NOAH



Karakterin iki sayi arasindaki paraya sahip olup olmadigini kontrol eder

Kullanım: A CHECK_NOAH 25000 2100000000 ; En az 25,000 noah'inizin olmasini gerektigini kontrol eder.



HOWMUCH_ITEM



Itemden kac tane gerektigini kontrol eder, sadece sayilabilir itemlerde kullanilir

Kullanım: A HOWMUCH_ITEM 379007000 0 20 ; 379007000 adli itemden 0-20 tane olup olmadigini kontrol eder.

A HOWMUCH_ITEM 379007000 21 9999 ; Itemden en az 21 tane olmasi gerektigini belirtir.



CHECK_LV



Iki sayi arasindaki levele sahip olup olmadiginizi kontrol eder.

Kullanım: A CHECK_LV 1 9 ; Level 1 ila 9 arasinda olup olmadiginizi kontrol eder.



CHECK_WEIGHT



Verilecek item icin yeterince yeriniz olup olmadigini kontrol eder.

Kullanım: A CHECK_WEIGHT 379007000 10 ; adli itemden 10 tane icin gerekli yeriniz olup olmadigini kontrol eder.



CHECK_CLASS



Belirtilen classlardan birisi olmaniz gerekmektedir, 6 tane class belirtilebilir.

Kullanım: A CHECK_CLASS 102 107 108 202 207 208 ; Beginner Rogue, Rogue, ya da Mastered rogue olup olmadiginizi kontrol eder.

A CHECK_CLASS 107 207 -1 -1 -1 -1 ; Karus Rogue ya da Human Rogue olup olmadiginizi kontrol eder. Sadece 2 slot kullandik, diger 4 slot icin -1 yerlestirdik. (yani eger 6 kontrol eklemeyeceksek,



2 tane kontrol ekleyeceksek diger 4'u icin -1 yazmamiz gerekiyor.)



CHECK_EXIST_ITEM



Iteme sahip olup olmadiginizi kontrol eder.

Kullanım: A CHECK_EXIST_ITEM 205002007 1 ; 205002007 itemine sahip olup olmadiginizi kontrol eder.
 
Cevap: EVT Fonksiyonları açıklamaları Komutları



Bu konuyu yukarı çıkartalım işine yarayacak olanlar olur paylaşım için teşekkürler.
 
Geri
Üst