1886 Sourcelerde, stat point sıfırlarken problem yaratıyordu özellikle +80 Lv için,
mantık çok basit 60 Lv'e kadar karakter leveli * 3, 60'dan sonra karakter leveli * 5
Bu kodu Ebenezer kaynak kodlarındaki, User.cpp dosyasındaki, CUser::AllPointChange()
m_pUserData->m_iGold = money;
satırının hemen üzerine ekliyorsunuz.
mantık çok basit 60 Lv'e kadar karakter leveli * 3, 60'dan sonra karakter leveli * 5
Bu kodu Ebenezer kaynak kodlarındaki, User.cpp dosyasındaki, CUser::AllPointChange()
m_pUserData->m_iGold = money;
satırının hemen üzerine ekliyorsunuz.
Kod:
if( m_pUserData->m_bLevel < 60 ) {
m_pUserData->m_bPoints = m_pUserData->m_bLevel * 3;
}
if( m_pUserData->m_bLevel > 60 ) {
m_pUserData->m_bPoints = ( 60 * 3 ) + (( m_pUserData->m_bLevel - 60 ) * 5);
}