Aatrox
Kıyım, Aatrox'un Kan Kuyusu'nu dolduruyor.
2014 Sezonu'nun gizli silahlarından Aatrox, son zamanlarda değişen yukarı koridor metasında kendisine yer bulamaz olmuştu. Biz de onun bu azabına bir son vermek istedik.
R - Kıyım
YENİBİR KUYU NİYE KANAR Artık isabet alan rakip şampiyon başına Kan Kuyusu'nun azami miktarının %20 kadarını dolduruyor
Amumu
Doğruyu söylemek gerekirse öyle kolay kolay suistimal edilebilecek bir şey değil bu, zira gerçekleşmesi için Amumu'nun manasız kalması gerekiyor. O halde ne baskına gidilir, ne de savunma yapılır. Biz yine de arzu edilmeyen bu durumu düzeltmek istedik. Ağlama Amumu (yeterli manayı biriktirinceye kadar bekle en azından).
W - Gözyaşı Seli
SİL GÖZYAŞLARINI Amumu'nun manası bittiğinde Gözyaşı Seli'nin kapanmamasına neden olan bir hata giderildi
Annie
Tibbers'ın hare hasarı, kademeyle birlikte artıyor.
5.3 yamasında, Alev Kalkanı'nda yaptığımız değişikliklerden ötürü Tibbers’ın daha fazla otomatik saldırı yapmasına imkan vermemiz ve hasarının dolaylı yoldan artması hesaba katmadığımız bir durumdu. Bunu dengeleyebilmek için, Tibbers’ın erken seviyelerdeki alan etkili hasarını düşürüyoruz.
R - Çağır Tibbers
TIBBERS'IN HARE TABAN HASARI 35 büyü hasarı ⇒ 20/30/40 büyü hasarı
Bard
Q'nun hasarı arttı. E'nin bekleme süresi azaldı, muhtelif hata gidermeler ve iyileştirmeler yapıldı.
Bard Vadi'ye ineli bir yamadan az bir süre olmuş olsa da kazanma istatistiklerini gözlemlemekteyiz ve Kozmik Koruyucu'ya yolculuklarında biraz yardımımız dokunsun istedik. Artık Q yeteneği oyunun ilerleyen bölümlerindeki savaşlarda daha fazla hasar verirken, oyunun erken bölümlerinde daha çok Sihirli Yolculuk görme şansımız olacak. Bunların yanında birkaç hatayı düzelttik, ayrıca tavsiye edilen eşyarı da güncelledik.
Genel
LICH BOĞAN YOK ARTIK Bard'ın önerilen eşyaları güncellendi; artık daha destekleyici bir oyun tarzı teşvik ediliyor
Q - Kozmik Bağ
HASAR 75/100/145/180/215 büyü hasarı ⇒ 80/120/160/200/240 büyü hasarı
KALDIRILDIKOZMİK TESADÜF Kozmik Bağ artık Jarvan'ın Demacia Sancağı, Syndra'nın Karanlık Küreleri, Jayce'in Hızlandırma Geçidi gibi beklenmedik birimlere ve Totemlere saplanmıyor
E - Sihirli Yolculuk
BEKLEME SÜRESİ 26/24/22/20/18 saniye ⇒ 20/19/18/17/16 saniye
RUHLARIN KAÇIŞI Sihirli Yolculuk geçitlerinin üzerine tıklamak artık daha kolay
GEZİ REHBERİ Sihirli Yolculuk'a çıkan takım arkadaşları, geçitten çıktıktan sonra kısa bir süre içinde skor alırsa artık Bard'a asist kazandırıyor
SİHİRLİ EŞİTLİK Klonlar (mesela Shaco, LeBlanc, Mordekaiser ve Yorick'in çıkarttığı klonlar) artık Sihirli Yolculuk yapmak için yönlendirilebiliyor
R - Kader Birliği
CANAVAR BİRLİĞİ Tarafsız Canavarlar donduğunda artık can değerleri sıfırlanmayacak
Cassiopeia
Cassiopeia, YG yüzdesini arttırma etkilerinden daha az YG kazanıyor.
Geçen yamada ilk Ejderha güçlendirmesinin Rabadon'un Şapkası ile olan etkileşimini değiştirdik (katlanarak artmak yerine üstüne ekleniyor artık, bu da yaklaşık % -1 ila -2 arasında bir yetenek gücü değişikliği demek), ancak Cassiopeia'nın bundan ne derece etkilendiğini söylememişiz. Kendisi pasifi, Ejderha güçlendirmesi, kabiliyetler ve Rabadon'un Şapkası bir araya gelince üçe (hatta dörde) katlıyordu bu etkiyi. Bu değişikliğin Cassiopeia için oyun sonları gücünde düşüşe neden olduğunun farkındayız, şimdilik bekleyip neler olacağını görmek istedik.
OYUN SONU CASSI ZAYIFLATMASI Ejderha güçlendirmesi ile Rabadon'un Şapkası artık katlanarak artmak yerine üzerine eklenerek artıyor. Bu iki yetenek gücü yüzdesi değişkeni (ve ilgili kabiliyetler) Cassiopeia'nın pasifi ile birleşince artık oyun sonlarında yaklaşık %12 daha az ilave yetenek gücü veriyor.
Elise
İnsan hali yavaşladı, Örümcek hali hızlandı. Örümcek İnişi'ni kullanmak kolaylaştı. Koza hızlandı.
Son dönemde eski günlerini arayan tek şampiyon Aatrox değil. Elise’in de ormandaki sağlam pozisyonunu yeni ve eski rakipleri yüzünden tamamen kaybetmesine seyirci kalamayız. Koza ve Örümcek İnişi kullanımı eskiye göre daha hızlı, daha güvenilir. İnsan ve örümcek formu arasındaki hareket hızını da daha anlaşılır hale getirmeyi uygun gördük. Ne de olsa: 8 bacak>2 bacak…
Genel
TABAN HAREKET HIZI (İNSAN HALİ) 335 ⇒ 330
TABAN HAREKET HIZI (ÖRÜMCEK HALİ) 345 ⇒ 355
E - Örümcek İnişi
KULLANIŞLILIK Elise artık tekrar E'ye basmanın yanı sıra, havadayken sağ fare tuşuna tıklayarak hedefin üstüne inebilir
E - Koza
ATIŞ HIZI 1450 ⇒ 1600
Evelynn
Evelynn oyun sonlarında daha hızlı görünmez oluyor. W artık büyü kullanıldığında yük biriktirmiyor.
Hareket kabiliyeti özelliklerinde yaptığımız ufak değişiklikler sonucunda Evelynn sadece kovalayan değil ayrıca vur-kaç sanatında da ustalaşan bir şampiyon haline dönüşecek.
Pasif - Gölge Yolu
GÖRÜNMEZLİK İÇİN BEKLEME SÜRESİ 6 saniye ⇒ 6/5/4/3 saniye (1/6/11/16. seviyelerde)
W - Karanlık Cinnet
KALDIRILDIKOŞ EVELYNN KOŞ İsabet eden büyüler artık pasif olarak hareket hızı biriktirmiyor
YENİULTRA REKABET FIRSATI İsabet eden büyüler Karanlık Cinnet'in bekleme süresini 1 saniye azaltıyor
Galio
E'nin bekleme süresi kademe atladıkça azalıyor.
Mükemmel ultiyi atmak veya atamamak... İşte bütün mesele bu! Bu meseleyi halledebilmesi için E’nin bekleme süresini seviyesi arttıkça düşürüyoruz.
E - Adalet Rüzgârı
BEKLEME SÜRESİ 12 saniye ⇒ 13/12/11/10/9 saniye
Irelia
E'nin hasarı azaldı.
Taşıyıcıların korkulu rüyası, durdurulamaz güç Irelia’nın rakiplerinin yakarışlarını duyduk (Ner..). E yeteneğinin hasarı ilerleyen seviyelerde düştü.
E - Denge Saldırısı
HASAR 80/130/180/230/280 büyü hasarı ⇒ 80/120/160/200/240 büyü hasarı
Katarina
Taban Can değeri ve yenilenme azaldı. Seviye başına can arttı.
Katarina’nın özellikle erken seviyedeki takaslarında artık çok daha dikkatli olması gerekiyor.
Genel
SEVİYE BAŞINA CAN 80 ⇒ 83
TABAN CAN DEĞERİ 560 ⇒ 510
TABAN CAN YENİLENMESİ 7,7 ⇒ 4,5
Karthus
Karthus'un normal saldırıları eskisi kadar kötü değil.
Bir şampiyonun ölü olması, otomatik saldırı animasyonunun da buna paralel olarak yavaş olmasını gerektirmiyor.
Genel
NORMAL SALDIRI ANİMASYON ARALIĞI Çok Kötü ⇒ İyileştirildi
LeBlanc
R'nin taklit büyüleri daha az hasar veriyor.
Her ne kadar LeBlanc’ın orta koridorda gösterdiği performanstan memnun olsak da diğer orta koridor şampiyonlarına da bir şans vermek açısından ufak tefek ayarlar çekmemiz gerektiğinin farkına vardık.
R - Taklit
TAKLİT: ŞER MÜHRÜ ARTIŞ ORANI 0,65 yetenek gücü ⇒ 0,6 yetenek gücü
TAKLİT: VURKAÇ ARTIŞ ORANI 0,975 yetenek gücü ⇒ 0,9 yetenek gücü
TAKLİT: HAYALİ ZİNCİR ARTIŞ ORANI 0,65 yetenek gücü ⇒ 0,6 yetenek gücü
Lux
Lux R ile pasifini tetiklediğinde verdiği hasar arttı.
4.13'te Aydınlanma'ya YG artış oranı değişikliği yapmıştık, ama bu yalnızca normal saldırılar tetiklediğinde işe yarıyordu; Son Parıltı ile olmuyordu. (Işığın büyücüleri, ultiyi kullanırken %20 YG oranı artışı anlamına geliyor bu.)
R - Son Parıltı
IŞIK VE SEVGİYLE Son Parıltı ile Aydınlanma tetiklendiğinde, Aydınlanma'dan gelen YG oranının patlamaya eklenmemesine neden olan bir hata giderildi
Nidalee
Aslında değişiklik falan yapmadık hiç.
Canımız Nidalee hakkında konuşmak istedi biraz.
Nidalee, başarılı olduğunda dünyanın dört bir yanında hakkında en fazla nefret dolu yorumun yapıldığı şampiyon olarak bilinir. Diğer yandan, tank ormancıların kazandığı ivme ile Nidalee'nin ileride zor günler geçireceğini düşünüyoruz. Nidalee'nin en zayıf olduğu yönü, rakiplerin canını azaltarak çatışmanın temposunu belirlemede zorluk yaşadığında ortaya çıkıyor. Bu denkleme kaslı kuvvetli şampiyonlar girdiğinde, tank ormancılar karşısında ne yapacağını önce bir görmek istiyoruz, duruma göre müdahale etmek daha faydalı olacaktır.
Nocturne
R'nin bekleme süresi azaldı.
Üzgünüz Pantheon ama Nocturne’ün erken seviyelerde daha fazla ulti kullanmasına izin verdik. Konacağın yeri önceden iyice kontrol etmeni tavsiye ederiz.
R - Paranoya
BEKLEME SÜRESİ 180/140/100 saniye ⇒ 150/125/100 saniye
Quinn
Bazı hatalar giderildi ve E için iyileştirmeler yapıldı.
Quinn’in iyi vakit geçirmediğinin farkındayız. Bu durum biraz hatalardan biraz da kontrol ederken yaşattığı hissiyattan kaynaklanıyor. Bunu çözmeye öncelikle E yeteneğinde yaptığımız değişiklikler ile başlıyoruz. Artık Quinn Vurkaç'ı yakın mesafede kullandığında otomatik saldırı menzilinde kalacak ayrıca Valor yardımınıza daha sık gelecek. Ayrıca otomatik saldırıyı sıfırladığını da unutmadan ekleyelim!
E - Vurkaç
YENİSIFIRLADIN MI? Artık yere indiğinde Quinn'in normal saldırı sayacını sıfırlıyor
VALOR BANA GEL! Vurkaç'ın bazı durumlarda Alıcı Kuş etkisini uygulamamasına neden olan bir hata giderildi
UZAKLAŞMASANA! Vurkaç yakın mesafe hedefler üzerinde kullanıldığında bazı durumlarda Quinn'in normal saldırı menzilinden çıkmasına neden olan bir hata giderildi
MANEVRA KABİLİYETİ Arazi içinden geçmek için rakibe Vurkaç yapmak artık daha kolay
Rammus
Q'nun bedeli azaldı.
Yanardöver'in Rammus'a yaradığı su götürmez bir gerçek, ancak mana konusunda oyun sonlarında sıkıntı yaşamaya devam ediyor Armadillo. Bu iyi gelecektir. OK? OK.
Q - Güç Topu
BEDEL 70/80/90/100/110 mana ⇒ 60/65/70/75/80 mana
Ryze
Q'nun hasarı arttı.
Uzun süreden beri ortalıklarda olmayan Ryze’ı, bu uzatmalı istirahatinden geri çağırıyoruz.
Q - Aşırı Yük
TABAN HASAR 40/60/80/100/120 büyü hasarı ⇒ 55/75/95/115/135 büyü hasarı
Sejuani
W'nun hasarı azaldı. Sersemletmeyi beceremezse R daha az yavaşlatıyor.
Sejuani’yi özellikle oyunun ilerleyen bölümlerindeki ulti odaklı oyun tarzından uzaklaştırıp, biraz daha rakiplerinin arasında dolaştıkça rahatsızlık veren bir şampiyon haline getirmeyi hedefliyoruz.
W - Kuzey Yeli Topuzu
İLK HASAR hedefin azami can değerinin %4/6/8/10/12 kadarı ⇒ hedefin azami can değerinin %4/5,5/7/8,5/10 kadarı
R - Buzul Hapsi
YAVAŞLATMA %90 ⇒ %30
Singed
E azami can değeri üzerinden hasar veriyor.
Dünya Şampiyonası’nın assolisti Singed’i tekrardan sahneye davet ediyoruz. Hem de bu sefer rakip arka saflarına ulaşmasına bile gerek yok!
E - Tut Savur
HASAR 80/125/170/215/260 (+0,75 yetenek gücü) büyü hasarı ⇒ 50/65/80/95/110 (+0,75 yetenek gücü) + (hedefin azami can değerinin %6/6,5/7/7,5/8 kadarı) büyü hasarı
Sion
Q canavarların canını daha az yakıyor. E'nin içinden geçme hasarı azaldı.
Yeni gelen orman eşyaları ve Q’sunun mana bedelindeki düşüş ile ölüsü de dirisi de ormanı çok rahat temizleyen Sion’un bu gidişine bir dur demek gerekiyordu.
Q - Kırıp Geçir
CANAVAR HASARI %90 ⇒ %80
E - İnfazcının Kükremesi
İÇİNDEN GEÇME HASAR İLAVESİ %50 ⇒ %30
Twitch
Pasifin hasarı arttı.
Özellikle oyunun erken safhalarında oldukça zorlanan Twitch’e bu noktada ufak da olsa bir yardımımız dokunsun istedik.
Pasif - Ölümcül Zehir
YÜK BAŞINA HASAR 1/2/3/4/5/6 gerçek Hasar (1/4/7/10/13/16. seviyelerde) ⇒ 2/3/4/5/6 gerçek Hasar (1/5/9/13/17. seviyelerde)
Veigar
Pasifin yenilenmesi arttı. Q'nun menzili arttı. E atılmaları durduruyor.
Kara Delik eskiye göre atlatması daha kolay hale geldiğine göre bu noktada Veigar’a biraz sevgi göstermekte bir sakınca görmedik. Ayrıca oyun başlarında son derece zorlandığına da kanaat getirdiğimizden ötürü Kötülüğün Minik Efendisi'nin pasif ve Q yeteneklerinde minik minik değişiklikler yaptık.
Pasif - Denge
MANA YENİLENMESİ eksik her %1'lik mana için +%1 ⇒ eksik her %1'lik mana için +%1,5
Q - Uğursuz Saldırı
MENZİL 850 ⇒ 950
E - Kara Delik
YENİBENİ BIRAKIP GİTME Rakipler artık Kara Delik'in duvarlarının içinden atılarak geçemiyor
Vel'Koz
Thresh Havayolları'na giden şikayet mektupları arasında en ilginç olanı Vel’Koz’a aitti. Görmezden gelemedik!
R - Yaşam Formu Parçalama Şuası
YENİGÖZÜNÜ DÖRT AÇ Vel'Koz artık Thresh'in fenerini almak suretiyle ultisini iptal edebilir
Yorick
Q'nun menzili arttı.
Mezarcı'nın Q yeteneğinde yaşam standartını arttıracak değişiklikler yaptık. Gece gündüz ölülerle uğraşmak öyle kolay bir iş değil…
Q - Savaş Alâmeti
YENİKÜREK OMZA Yorick artık Savaş Alâmeti ile birilerine vurduğunda Kritik Vuruş animasyonu çıkıyor
MENZİL 125 ⇒ 175
Ziggs
Q'nun bedeli azaldı.
Yeni mana yenileme sistemi dikkate alındığında en iyi yaptığı işi, yani bomba atmayı eskisi gibi gerçekleştiremeyen Ziggs’e bir el atmasak olmazdı.
Q - Seksek Bomba
BEDEL 50/60/70/80/90 mana ⇒ 50/55/60/65/70 mana
Zilean
Önümüze geleni güçlendirdik.
Zilean yaşadığı son değişikliklerden sonra yavaş yavaş rayına oturmaya başladı. Bu süreci hızlandırmak, özellikle de koridor (hem orta, hem de destek) safhasını biraz daha güvene alabilmesini ve oyunlar yapmasını sağlamak için bazı iyileştirmeler yaptık.
Genel
SEVİYE BAŞINA CAN 71 ⇒ 77
Q - Saatli Bomba
ARTIŞ ORANI 0,8 yetenek gücü ⇒ 0,9 yetenek gücü
BEDEL 60/70/80/90/100 mana ⇒ 60/65/70/75/80 mana
W - Başa Sar
BEKLEME SÜRESİ 18/15/12/9/6 saniye ⇒ 14/12/10/8/6 saniye
BEDEL 50 mana ⇒ 35 mana
E - Zamanı Bük
BEDEL 50/55/60/65/70 mana ⇒ 50 mana
Kıyım, Aatrox'un Kan Kuyusu'nu dolduruyor.
2014 Sezonu'nun gizli silahlarından Aatrox, son zamanlarda değişen yukarı koridor metasında kendisine yer bulamaz olmuştu. Biz de onun bu azabına bir son vermek istedik.
R - Kıyım
YENİBİR KUYU NİYE KANAR Artık isabet alan rakip şampiyon başına Kan Kuyusu'nun azami miktarının %20 kadarını dolduruyor
Amumu
Doğruyu söylemek gerekirse öyle kolay kolay suistimal edilebilecek bir şey değil bu, zira gerçekleşmesi için Amumu'nun manasız kalması gerekiyor. O halde ne baskına gidilir, ne de savunma yapılır. Biz yine de arzu edilmeyen bu durumu düzeltmek istedik. Ağlama Amumu (yeterli manayı biriktirinceye kadar bekle en azından).
W - Gözyaşı Seli
SİL GÖZYAŞLARINI Amumu'nun manası bittiğinde Gözyaşı Seli'nin kapanmamasına neden olan bir hata giderildi
Annie
Tibbers'ın hare hasarı, kademeyle birlikte artıyor.
5.3 yamasında, Alev Kalkanı'nda yaptığımız değişikliklerden ötürü Tibbers’ın daha fazla otomatik saldırı yapmasına imkan vermemiz ve hasarının dolaylı yoldan artması hesaba katmadığımız bir durumdu. Bunu dengeleyebilmek için, Tibbers’ın erken seviyelerdeki alan etkili hasarını düşürüyoruz.
R - Çağır Tibbers
TIBBERS'IN HARE TABAN HASARI 35 büyü hasarı ⇒ 20/30/40 büyü hasarı
Bard
Q'nun hasarı arttı. E'nin bekleme süresi azaldı, muhtelif hata gidermeler ve iyileştirmeler yapıldı.
Bard Vadi'ye ineli bir yamadan az bir süre olmuş olsa da kazanma istatistiklerini gözlemlemekteyiz ve Kozmik Koruyucu'ya yolculuklarında biraz yardımımız dokunsun istedik. Artık Q yeteneği oyunun ilerleyen bölümlerindeki savaşlarda daha fazla hasar verirken, oyunun erken bölümlerinde daha çok Sihirli Yolculuk görme şansımız olacak. Bunların yanında birkaç hatayı düzelttik, ayrıca tavsiye edilen eşyarı da güncelledik.
Genel
LICH BOĞAN YOK ARTIK Bard'ın önerilen eşyaları güncellendi; artık daha destekleyici bir oyun tarzı teşvik ediliyor
Q - Kozmik Bağ
HASAR 75/100/145/180/215 büyü hasarı ⇒ 80/120/160/200/240 büyü hasarı
KALDIRILDIKOZMİK TESADÜF Kozmik Bağ artık Jarvan'ın Demacia Sancağı, Syndra'nın Karanlık Küreleri, Jayce'in Hızlandırma Geçidi gibi beklenmedik birimlere ve Totemlere saplanmıyor
E - Sihirli Yolculuk
BEKLEME SÜRESİ 26/24/22/20/18 saniye ⇒ 20/19/18/17/16 saniye
RUHLARIN KAÇIŞI Sihirli Yolculuk geçitlerinin üzerine tıklamak artık daha kolay
GEZİ REHBERİ Sihirli Yolculuk'a çıkan takım arkadaşları, geçitten çıktıktan sonra kısa bir süre içinde skor alırsa artık Bard'a asist kazandırıyor
SİHİRLİ EŞİTLİK Klonlar (mesela Shaco, LeBlanc, Mordekaiser ve Yorick'in çıkarttığı klonlar) artık Sihirli Yolculuk yapmak için yönlendirilebiliyor
R - Kader Birliği
CANAVAR BİRLİĞİ Tarafsız Canavarlar donduğunda artık can değerleri sıfırlanmayacak
Cassiopeia
Cassiopeia, YG yüzdesini arttırma etkilerinden daha az YG kazanıyor.
Geçen yamada ilk Ejderha güçlendirmesinin Rabadon'un Şapkası ile olan etkileşimini değiştirdik (katlanarak artmak yerine üstüne ekleniyor artık, bu da yaklaşık % -1 ila -2 arasında bir yetenek gücü değişikliği demek), ancak Cassiopeia'nın bundan ne derece etkilendiğini söylememişiz. Kendisi pasifi, Ejderha güçlendirmesi, kabiliyetler ve Rabadon'un Şapkası bir araya gelince üçe (hatta dörde) katlıyordu bu etkiyi. Bu değişikliğin Cassiopeia için oyun sonları gücünde düşüşe neden olduğunun farkındayız, şimdilik bekleyip neler olacağını görmek istedik.
OYUN SONU CASSI ZAYIFLATMASI Ejderha güçlendirmesi ile Rabadon'un Şapkası artık katlanarak artmak yerine üzerine eklenerek artıyor. Bu iki yetenek gücü yüzdesi değişkeni (ve ilgili kabiliyetler) Cassiopeia'nın pasifi ile birleşince artık oyun sonlarında yaklaşık %12 daha az ilave yetenek gücü veriyor.
Elise
İnsan hali yavaşladı, Örümcek hali hızlandı. Örümcek İnişi'ni kullanmak kolaylaştı. Koza hızlandı.
Son dönemde eski günlerini arayan tek şampiyon Aatrox değil. Elise’in de ormandaki sağlam pozisyonunu yeni ve eski rakipleri yüzünden tamamen kaybetmesine seyirci kalamayız. Koza ve Örümcek İnişi kullanımı eskiye göre daha hızlı, daha güvenilir. İnsan ve örümcek formu arasındaki hareket hızını da daha anlaşılır hale getirmeyi uygun gördük. Ne de olsa: 8 bacak>2 bacak…
Genel
TABAN HAREKET HIZI (İNSAN HALİ) 335 ⇒ 330
TABAN HAREKET HIZI (ÖRÜMCEK HALİ) 345 ⇒ 355
E - Örümcek İnişi
KULLANIŞLILIK Elise artık tekrar E'ye basmanın yanı sıra, havadayken sağ fare tuşuna tıklayarak hedefin üstüne inebilir
E - Koza
ATIŞ HIZI 1450 ⇒ 1600
Evelynn
Evelynn oyun sonlarında daha hızlı görünmez oluyor. W artık büyü kullanıldığında yük biriktirmiyor.
Hareket kabiliyeti özelliklerinde yaptığımız ufak değişiklikler sonucunda Evelynn sadece kovalayan değil ayrıca vur-kaç sanatında da ustalaşan bir şampiyon haline dönüşecek.
Pasif - Gölge Yolu
GÖRÜNMEZLİK İÇİN BEKLEME SÜRESİ 6 saniye ⇒ 6/5/4/3 saniye (1/6/11/16. seviyelerde)
W - Karanlık Cinnet
KALDIRILDIKOŞ EVELYNN KOŞ İsabet eden büyüler artık pasif olarak hareket hızı biriktirmiyor
YENİULTRA REKABET FIRSATI İsabet eden büyüler Karanlık Cinnet'in bekleme süresini 1 saniye azaltıyor
Galio
E'nin bekleme süresi kademe atladıkça azalıyor.
Mükemmel ultiyi atmak veya atamamak... İşte bütün mesele bu! Bu meseleyi halledebilmesi için E’nin bekleme süresini seviyesi arttıkça düşürüyoruz.
E - Adalet Rüzgârı
BEKLEME SÜRESİ 12 saniye ⇒ 13/12/11/10/9 saniye
Irelia
E'nin hasarı azaldı.
Taşıyıcıların korkulu rüyası, durdurulamaz güç Irelia’nın rakiplerinin yakarışlarını duyduk (Ner..). E yeteneğinin hasarı ilerleyen seviyelerde düştü.
E - Denge Saldırısı
HASAR 80/130/180/230/280 büyü hasarı ⇒ 80/120/160/200/240 büyü hasarı
Katarina
Taban Can değeri ve yenilenme azaldı. Seviye başına can arttı.
Katarina’nın özellikle erken seviyedeki takaslarında artık çok daha dikkatli olması gerekiyor.
Genel
SEVİYE BAŞINA CAN 80 ⇒ 83
TABAN CAN DEĞERİ 560 ⇒ 510
TABAN CAN YENİLENMESİ 7,7 ⇒ 4,5
Karthus
Karthus'un normal saldırıları eskisi kadar kötü değil.
Bir şampiyonun ölü olması, otomatik saldırı animasyonunun da buna paralel olarak yavaş olmasını gerektirmiyor.
Genel
NORMAL SALDIRI ANİMASYON ARALIĞI Çok Kötü ⇒ İyileştirildi
LeBlanc
R'nin taklit büyüleri daha az hasar veriyor.
Her ne kadar LeBlanc’ın orta koridorda gösterdiği performanstan memnun olsak da diğer orta koridor şampiyonlarına da bir şans vermek açısından ufak tefek ayarlar çekmemiz gerektiğinin farkına vardık.
R - Taklit
TAKLİT: ŞER MÜHRÜ ARTIŞ ORANI 0,65 yetenek gücü ⇒ 0,6 yetenek gücü
TAKLİT: VURKAÇ ARTIŞ ORANI 0,975 yetenek gücü ⇒ 0,9 yetenek gücü
TAKLİT: HAYALİ ZİNCİR ARTIŞ ORANI 0,65 yetenek gücü ⇒ 0,6 yetenek gücü
Lux
Lux R ile pasifini tetiklediğinde verdiği hasar arttı.
4.13'te Aydınlanma'ya YG artış oranı değişikliği yapmıştık, ama bu yalnızca normal saldırılar tetiklediğinde işe yarıyordu; Son Parıltı ile olmuyordu. (Işığın büyücüleri, ultiyi kullanırken %20 YG oranı artışı anlamına geliyor bu.)
R - Son Parıltı
IŞIK VE SEVGİYLE Son Parıltı ile Aydınlanma tetiklendiğinde, Aydınlanma'dan gelen YG oranının patlamaya eklenmemesine neden olan bir hata giderildi
Nidalee
Aslında değişiklik falan yapmadık hiç.
Canımız Nidalee hakkında konuşmak istedi biraz.
Nidalee, başarılı olduğunda dünyanın dört bir yanında hakkında en fazla nefret dolu yorumun yapıldığı şampiyon olarak bilinir. Diğer yandan, tank ormancıların kazandığı ivme ile Nidalee'nin ileride zor günler geçireceğini düşünüyoruz. Nidalee'nin en zayıf olduğu yönü, rakiplerin canını azaltarak çatışmanın temposunu belirlemede zorluk yaşadığında ortaya çıkıyor. Bu denkleme kaslı kuvvetli şampiyonlar girdiğinde, tank ormancılar karşısında ne yapacağını önce bir görmek istiyoruz, duruma göre müdahale etmek daha faydalı olacaktır.
Nocturne
R'nin bekleme süresi azaldı.
Üzgünüz Pantheon ama Nocturne’ün erken seviyelerde daha fazla ulti kullanmasına izin verdik. Konacağın yeri önceden iyice kontrol etmeni tavsiye ederiz.
R - Paranoya
BEKLEME SÜRESİ 180/140/100 saniye ⇒ 150/125/100 saniye
Quinn
Bazı hatalar giderildi ve E için iyileştirmeler yapıldı.
Quinn’in iyi vakit geçirmediğinin farkındayız. Bu durum biraz hatalardan biraz da kontrol ederken yaşattığı hissiyattan kaynaklanıyor. Bunu çözmeye öncelikle E yeteneğinde yaptığımız değişiklikler ile başlıyoruz. Artık Quinn Vurkaç'ı yakın mesafede kullandığında otomatik saldırı menzilinde kalacak ayrıca Valor yardımınıza daha sık gelecek. Ayrıca otomatik saldırıyı sıfırladığını da unutmadan ekleyelim!
E - Vurkaç
YENİSIFIRLADIN MI? Artık yere indiğinde Quinn'in normal saldırı sayacını sıfırlıyor
VALOR BANA GEL! Vurkaç'ın bazı durumlarda Alıcı Kuş etkisini uygulamamasına neden olan bir hata giderildi
UZAKLAŞMASANA! Vurkaç yakın mesafe hedefler üzerinde kullanıldığında bazı durumlarda Quinn'in normal saldırı menzilinden çıkmasına neden olan bir hata giderildi
MANEVRA KABİLİYETİ Arazi içinden geçmek için rakibe Vurkaç yapmak artık daha kolay
Rammus
Q'nun bedeli azaldı.
Yanardöver'in Rammus'a yaradığı su götürmez bir gerçek, ancak mana konusunda oyun sonlarında sıkıntı yaşamaya devam ediyor Armadillo. Bu iyi gelecektir. OK? OK.
Q - Güç Topu
BEDEL 70/80/90/100/110 mana ⇒ 60/65/70/75/80 mana
Ryze
Q'nun hasarı arttı.
Uzun süreden beri ortalıklarda olmayan Ryze’ı, bu uzatmalı istirahatinden geri çağırıyoruz.
Q - Aşırı Yük
TABAN HASAR 40/60/80/100/120 büyü hasarı ⇒ 55/75/95/115/135 büyü hasarı
Sejuani
W'nun hasarı azaldı. Sersemletmeyi beceremezse R daha az yavaşlatıyor.
Sejuani’yi özellikle oyunun ilerleyen bölümlerindeki ulti odaklı oyun tarzından uzaklaştırıp, biraz daha rakiplerinin arasında dolaştıkça rahatsızlık veren bir şampiyon haline getirmeyi hedefliyoruz.
W - Kuzey Yeli Topuzu
İLK HASAR hedefin azami can değerinin %4/6/8/10/12 kadarı ⇒ hedefin azami can değerinin %4/5,5/7/8,5/10 kadarı
R - Buzul Hapsi
YAVAŞLATMA %90 ⇒ %30
Singed
E azami can değeri üzerinden hasar veriyor.
Dünya Şampiyonası’nın assolisti Singed’i tekrardan sahneye davet ediyoruz. Hem de bu sefer rakip arka saflarına ulaşmasına bile gerek yok!
E - Tut Savur
HASAR 80/125/170/215/260 (+0,75 yetenek gücü) büyü hasarı ⇒ 50/65/80/95/110 (+0,75 yetenek gücü) + (hedefin azami can değerinin %6/6,5/7/7,5/8 kadarı) büyü hasarı
Sion
Q canavarların canını daha az yakıyor. E'nin içinden geçme hasarı azaldı.
Yeni gelen orman eşyaları ve Q’sunun mana bedelindeki düşüş ile ölüsü de dirisi de ormanı çok rahat temizleyen Sion’un bu gidişine bir dur demek gerekiyordu.
Q - Kırıp Geçir
CANAVAR HASARI %90 ⇒ %80
E - İnfazcının Kükremesi
İÇİNDEN GEÇME HASAR İLAVESİ %50 ⇒ %30
Twitch
Pasifin hasarı arttı.
Özellikle oyunun erken safhalarında oldukça zorlanan Twitch’e bu noktada ufak da olsa bir yardımımız dokunsun istedik.
Pasif - Ölümcül Zehir
YÜK BAŞINA HASAR 1/2/3/4/5/6 gerçek Hasar (1/4/7/10/13/16. seviyelerde) ⇒ 2/3/4/5/6 gerçek Hasar (1/5/9/13/17. seviyelerde)
Veigar
Pasifin yenilenmesi arttı. Q'nun menzili arttı. E atılmaları durduruyor.
Kara Delik eskiye göre atlatması daha kolay hale geldiğine göre bu noktada Veigar’a biraz sevgi göstermekte bir sakınca görmedik. Ayrıca oyun başlarında son derece zorlandığına da kanaat getirdiğimizden ötürü Kötülüğün Minik Efendisi'nin pasif ve Q yeteneklerinde minik minik değişiklikler yaptık.
Pasif - Denge
MANA YENİLENMESİ eksik her %1'lik mana için +%1 ⇒ eksik her %1'lik mana için +%1,5
Q - Uğursuz Saldırı
MENZİL 850 ⇒ 950
E - Kara Delik
YENİBENİ BIRAKIP GİTME Rakipler artık Kara Delik'in duvarlarının içinden atılarak geçemiyor
Vel'Koz
Thresh Havayolları'na giden şikayet mektupları arasında en ilginç olanı Vel’Koz’a aitti. Görmezden gelemedik!
R - Yaşam Formu Parçalama Şuası
YENİGÖZÜNÜ DÖRT AÇ Vel'Koz artık Thresh'in fenerini almak suretiyle ultisini iptal edebilir
Yorick
Q'nun menzili arttı.
Mezarcı'nın Q yeteneğinde yaşam standartını arttıracak değişiklikler yaptık. Gece gündüz ölülerle uğraşmak öyle kolay bir iş değil…
Q - Savaş Alâmeti
YENİKÜREK OMZA Yorick artık Savaş Alâmeti ile birilerine vurduğunda Kritik Vuruş animasyonu çıkıyor
MENZİL 125 ⇒ 175
Ziggs
Q'nun bedeli azaldı.
Yeni mana yenileme sistemi dikkate alındığında en iyi yaptığı işi, yani bomba atmayı eskisi gibi gerçekleştiremeyen Ziggs’e bir el atmasak olmazdı.
Q - Seksek Bomba
BEDEL 50/60/70/80/90 mana ⇒ 50/55/60/65/70 mana
Zilean
Önümüze geleni güçlendirdik.
Zilean yaşadığı son değişikliklerden sonra yavaş yavaş rayına oturmaya başladı. Bu süreci hızlandırmak, özellikle de koridor (hem orta, hem de destek) safhasını biraz daha güvene alabilmesini ve oyunlar yapmasını sağlamak için bazı iyileştirmeler yaptık.
Genel
SEVİYE BAŞINA CAN 71 ⇒ 77
Q - Saatli Bomba
ARTIŞ ORANI 0,8 yetenek gücü ⇒ 0,9 yetenek gücü
BEDEL 60/70/80/90/100 mana ⇒ 60/65/70/75/80 mana
W - Başa Sar
BEKLEME SÜRESİ 18/15/12/9/6 saniye ⇒ 14/12/10/8/6 saniye
BEDEL 50 mana ⇒ 35 mana
E - Zamanı Bük
BEDEL 50/55/60/65/70 mana ⇒ 50 mana