Merhaba Arkadaşlar Akumanın Dosyalarıdır Ve Alıntı Paylasımdır
SQL 2012 UYUMLU DOSYALARDIR..
LUA SİSTEMİ AKTİF FAKAT official_quests Dosyasında sonu aievt olan ların sonuna .lua yazın bagzı npcler acılmaya bilir bu yuzden.
Başlagıc itemleri degıstırmek istiyorsanız gerekli Qa kodlarını asada verıcem..
İNDİR:
Clinet Link :
Server Özelikleri:
BDW CHAOS AKTİF ZAMANINDA KAYIT OLAN OYUNCUYU CEKER FAKAT ALT YAPISI MEVCUT DEİL..
83 LVL BAŞLAGIC İTEMLERİ EKLİ
PUS SİSTEMİ AKTİF EXE DEN KENDI SUNUCU İPNİZE GÖRE AYARLANA BİLİR
RİVAL SİSTEMİ AKTİF
MONU KESINCE İSİM YAZMASI AKTİF
CHAOS STONE KESILINCE İSİM YAZAR
CHAOS SİLAHLARININ OZELIKLERI AKTİF
BAŞLAGIC İTEM DEĞİŞTİRMEK İSTEYENLER ** KODLARI
Uygulamanız Gerekmektedir..
Editörle Itemi Eklediniz Son Olarak REST Atarmış gibi Bu Kodu Uygulamanız Gerekmektedir..
Son Olarak
Numark 'Tan alıntıdır .Numark kardesıme tesekkur edıyoruz
SQL 2012 UYUMLU DOSYALARDIR..
LUA SİSTEMİ AKTİF FAKAT official_quests Dosyasında sonu aievt olan ların sonuna .lua yazın bagzı npcler acılmaya bilir bu yuzden.
Başlagıc itemleri degıstırmek istiyorsanız gerekli Qa kodlarını asada verıcem..
İNDİR:
View hidden content is available for registered users!
Clinet Link :
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Server Özelikleri:
BDW CHAOS AKTİF ZAMANINDA KAYIT OLAN OYUNCUYU CEKER FAKAT ALT YAPISI MEVCUT DEİL..
83 LVL BAŞLAGIC İTEMLERİ EKLİ
PUS SİSTEMİ AKTİF EXE DEN KENDI SUNUCU İPNİZE GÖRE AYARLANA BİLİR
RİVAL SİSTEMİ AKTİF
MONU KESINCE İSİM YAZMASI AKTİF
CHAOS STONE KESILINCE İSİM YAZAR
CHAOS SİLAHLARININ OZELIKLERI AKTİF
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
BAŞLAGIC İTEM DEĞİŞTİRMEK İSTEYENLER ** KODLARI
Kod:
CREATE_NEW_CHAR Procedürü
USE [kn_online]
GO
/****** Object: StoredProcedure [dbo].[CREATE_NEW_CHAR] Script Date: 09.09.2013 22:01:54 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO
SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO
ALTER PROCEDURE [dbo].[CREATE_NEW_CHAR]
@nRet smallint OUTPUT,
@AccountID varchar(21),
@index tinyint,
@CharID varchar(21),
@Race tinyint,
[MENTION=2874]class[/MENTION] smallint,
@Hair int,
@Face tinyint,
@Str tinyint,
@Sta tinyint,
@Dex tinyint,
@Intel tinyint,
@Cha tinyint
AS
DECLARE @Row tinyint, @Nation tinyint, [MENTION=2982]zone[/MENTION] tinyint, @PosX int, @PosZ int, @PosY int
SET @Row = 0 SET @Nation = 0 SET [MENTION=2982]zone[/MENTION] = 21 SET @PosX = 0 SET @PosZ = 0 SET @PosY = 0
SELECT @PosX = InitX, @PosZ = InitZ, @PosY = InitY from ZONE_INFO where ZoneNo = 21
SELECT @Nation = bNation, @Row = bCharNum FROM ACCOUNT_CHAR WHERE strAccountID = @AccountID
IF @Row >= 3 SET @nRet = 1
IF @Nation = 1 AND @Race > 10 SET @nRet = 2
ELSE IF @Nation = 2 AND @Race < 10 SET @nRet = 2
ELSE IF @Nation <>1 AND @Nation <> 2 SET @nRet = 2
IF @nRet > 0
RETURN
SELECT @Row = COUNT(*) FROM USERDATA WHERE strUserId = @CharID
IF @Row > 0
BEGIN
SET @nRet = 3
RETURN
END
BEGIN TRAN
IF @index = 0
UPDATE ACCOUNT_CHAR SET strCharID1 = @CharID, bCharNum = bCharNum + 1 WHERE strAccountID = @AccountID
ELSE IF @index = 1
UPDATE ACCOUNT_CHAR SET strCharID2 = @CharID, bCharNum = bCharNum + 1 WHERE strAccountID = @AccountID
ELSE IF @index = 2
UPDATE ACCOUNT_CHAR SET strCharID3 = @CharID, bCharNum = bCharNum + 1 WHERE strAccountID = @AccountID
ELSE
BEGIN
ROLLBACK TRAN
RETURN
END
INSERT INTO USERDATA (strUserId, Nation, Race, Class, HairRGB, Face, Strong, Sta, Dex, Intel, Cha, Zone, PX, PZ)
VALUES (@CharID, @Nation, @Race, [MENTION=2874]class[/MENTION], @Hair, @Face, @Str, @Sta, @Dex, @Intel, @Cha, [MENTION=2982]zone[/MENTION], @PosX, @PosZ)
/* Başlangıç İtemleri */
/*DECLARE @bClass tinyint
SET @bClass = SUBSTRING(RTRIM(LTRIM(STR [MENTION=2874]class[/MENTION]))),3,1)
DECLARE @bLevel int
DECLARE @bExp bigint
DECLARE @bStrong smallint
DECLARE @bDex smallint
DECLARE @bIntel smallint
DECLARE @bCha smallint
DECLARE @bSta smallint
DECLARE @bSkill varchar(10)
DECLARE @bGold int
DECLARE @bstrItem binary(584)
DECLARE @bWarehouseData binary(1536)
DECLARE @bLoyalty int
DECLARE @bPoints smallint
SELECT @bLevel = Level, @bExp = Exp,@bStrong = Strong,@bDex = Dex, @bIntel = Intel, @bCha = Cha, @bSta = Sta,@bSkill = Skill,@bGold = Gold, @bstrItem = strItem,@bWarehouseData = WarehouseData, @bLoyalty = Loyalty,@bPoints = Points FROM BEGINNER_ITEM WHERE Class = @bClass
IF @bStrong = 0 SET @bStrong = @Str
IF @bDex = 0 SET @bDex = @Dex
IF @bIntel = 0 SET @bIntel = @Intel
IF @bCha = 0 SET @bCha = @Cha
IF @bSta = 0 SET @bSta = @Sta
UPDATE USERDATA SET Level = @bLevel,Exp = @bExp,Strong = @bStrong,Dex = @bDex,Intel = @bIntel,Cha = @bCha,Sta = @bSta,strSkill = @bSkill,Gold = @bGold,strItem = @bstrItem,Loyalty = @bLoyalty,Points = @bPoints WHERE strUserId = @CharID
UPDATE WAREHOUSE SET WarehouseData = @bWarehouseData WHERE strAccountID = @AccountID
UPDATE USERDATA SET Class = Class + 5 WHERE strUserId = @CharID AND @bClass = 1
UPDATE USERDATA SET Class = Class + 6 WHERE strUserId = @CharID AND @bClass = 2
UPDATE USERDATA SET Class = Class + 7 WHERE strUserId = @CharID AND @bClass = 3
UPDATE USERDATA SET Class = Class + 8 WHERE strUserId = @CharID AND @bClass = 4
/* Başlangıç İtemleri */*/
exec GIVE_BEGINNER_ITEM @CharID
IF @@ERROR <> 0
BEGIN
ROLLBACK TRAN
SET @nRet = 4
RETURN
END
COMMIT TRAN
SET @nRet = 0
Kod:
IF EXISTS (SELECT * FROM [dbo].[sysobjects] WHERE id = object_id(N'[dbo].[BEGINNER_ITEM]') and OBJECTPROPERTY(id, N'IsUserTable') = 1)
DROP TABLE [dbo].[BEGINNER_ITEM]
GO
Kod:
IF EXISTS (SELECT * FROM [dbo].[sysobjects] WHERE id = object_id(N'[dbo].[GIVE_BEGINNER_ITEM]') and OBJECTPROPERTY(id, N'IsProcedure') = 1)
DROP PROCEDURE [dbo].[GIVE_BEGINNER_ITEM]
GO
Kod:
CREATE TABLE [dbo].[BEGINNER_ITEM](
[iClass] [smallint] NOT NULL,
[strClass] [char](10) NULL,
[Gold] [bigint] NOT NULL,
[strItem] [varchar](1200) NULL,
[strItem1] [binary](1200) NULL
) ON [PRIMARY]
GO
Kod:
INSERT INTO [BEGINNER_ITEM] VALUES ( 1, 'Warrior', 0, ':ø~',NULL);
INSERT INTO [BEGINNER_ITEM] VALUES ( 2, 'Rogue', 0, ':ø~',NULL );
INSERT INTO [BEGINNER_ITEM] VALUES ( 3, 'Magician', 0, ':ø~',NULL );
INSERT INTO [BEGINNER_ITEM] VALUES ( 4, 'Priest', 0, ':ø~',NULL );
UPDATE BEGINNER_ITEM SET strItem1 = CONVERT(binary(600), strItem)
SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO
SET ANSI_NULLS ON
GO
Kod:
CREATE PROCEDURE [dbo].[GIVE_BEGINNER_ITEM]
@strUserId varchar(21)
AS
BEGIN
DECLARE [MENTION=2874]class[/MENTION] smallint
SELECT [MENTION=2874]class[/MENTION] = Cast(SubString(Cast(Class as varchar(3)), 2, 2) as smallint) FROM USERDATA WHERE strUserId = @strUserId
IF [MENTION=2874]class[/MENTION] = 1 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 5 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 6
SET [MENTION=2874]class[/MENTION] = 1
IF [MENTION=2874]class[/MENTION] = 2 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 7 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 8
SET [MENTION=2874]class[/MENTION] = 2
IF [MENTION=2874]class[/MENTION] = 3 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 9 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 10
SET [MENTION=2874]class[/MENTION] = 3
IF [MENTION=2874]class[/MENTION] =4 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 11 OR [MENTION=2874]class[/MENTION] = 12
SET [MENTION=2874]class[/MENTION] = 4
UPDATE USERDATA SET strItem = (SELECT strItem1 FROM BEGINNER_ITEM WHERE iClass = [MENTION=2874]class[/MENTION]), Gold = (SELECT Gold FROM BEGINNER_ITEM WHERE iClass = [MENTION=2874]class[/MENTION]) WHERE strUserId = @strUserId
GO
SET QUOTED_IDENTIFIER OFF
GO
SET ANSI_NULLS ON
GO
Uygulamanız Gerekmektedir..
Editörle Itemi Eklediniz Son Olarak REST Atarmış gibi Bu Kodu Uygulamanız Gerekmektedir..
Kod:
UPDATE BEGINNER_ITEM SET strItem1 = CONVERT(binary(600), strItem)
Son Olarak
Numark 'Tan alıntıdır .Numark kardesıme tesekkur edıyoruz